English

راموس بدسابقه‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا شد

کارنامه انضباطی کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید با کارت قرمزی که در بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا گرفت، سیاه‌تر از قبل شد.

راموس بدسابقه‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا شد

به گزارش خبرگزاری موج، در شبی که رئال مادرید دفاع از عنوان قهرمانی‌‌اش را بدون کریستیانو رونالدو با پیروزی 3 بر صفر در خانه دپورتیوو لاکرونیا آغاز کرد، اخراج کاپیتانش تنها نکته منفی عملکرد کهکشانی‌ها بود.

سرخیو راموس در دقیقه 53 بازی برابر دپورتیوو لاکرونیا دستش را روی صورت فابیان شار، مدافع دپورتیوو لاکرونیا قرار و او را هل داد اما خوش‌شانس بود که آلخاندرو هرناندس، داور بازی او را تنها با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم اما راموس هجدهمین کارت قرمز دوران بازیگری‌اش در لالیگا(در 405 بازی) را گرفت و از این حیث در کنار پابلو آلفارو مدافع سابق سویا(418 بازی) و ژاوی آگوادو، اسطوره رئال ساراگوسا(383 بازی) به عنوان کسانی که بیشترین تعداد کارت قرمز را در تاریخ لالیگا دارند قرار گرفت.

در مجموع این بیست و سومین باری است که راموس در دوران بازیگری‌اش در رده باشگاهی کارت قرمز می‌گیرد که 18 بار آن در لالیگا، 3 بار در لیگ قهرمانان اروپا و 2 بار در جام حذفی اسپانیا بوده است. او تمام این کارت‌های قرمز را در دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه