English

ترکیب نهایی تیم ملی تیروکمان برای حضور در رقابت‌های جهانی چین مشخص شد

رئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین، از نهایی شدن ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.

ترکیب نهایی تیم ملی تیروکمان برای حضور در رقابت‌های جهانی چین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، مجید کهتری با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: در پایان چهارمین اردوی تیم ملی و بررسی کادر فنی، در نهایت ۱۲ کماندار برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که شهریور ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

او خاطرنشان کرد: در بخش کامپوند مردان هادی نوری، علی سینا منشازاده، رمضان بیابانی، در بخش کامپوند زنان سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری، در ریکرو مردان، غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور، اصغر زارعی‌نژاد و در بخش ریکرو زنان نیز زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی برای حضور در این رویداد جهانی معرفی شدند و اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی نیز با دعوت از این نفرات برگزارمی شود.

کهتری افزود: اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی نیز از هفتم شهریورماه آغاز می‌شود و در نظر داریم بیش‌تر بر هماهنگی تیمی و شرایط فینال و حذفی متمرکز شویم.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان در پایان گفت: مسابقات قهرمانی جهان هر دو سال یکبار برگزار می شود و در دوره‌ی بعدی این مسابقات، که یک سال پیش از پارالمپیک نیز هست، کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک ۲۰۲۰ نیز وجود دارد. اما در مسابقات این دوره صرفا ارتقا رنکینگ کمانداران اتفاق خواهد افتاد.

رقابت‌های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولان شهریورماه سال جاری به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه