English

ستاره‌های آینده والیبال جهان در بحرین رونمایی می‌شوند

سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم ایران برای شروع رقابت‌های جهانی سال 2017 آماده‌اند.

ستاره‌های آینده والیبال جهان در بحرین رونمایی می‌شوند

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از فدراسیون والیبال، محمد وکیلی در آستانه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در بحرین، اظهار کرد: حضور 20 تیم در رده سنی نوجوانان نشان می‌دهد که فدراسیون جهانی والیبال ( FIVB ) می‌خواهد بازیکنان چرخه رده سنی نوجوانان بیشتر از جوانان و بزرگسالان باشند. بحرین محل ظهور استعدادهایی است که تازه وارد چرخه والیبال حرفه‌ای دنیا شده اند و به همین دلیل این رقابت‌ها مورد توجه فدراسیون جهانی و فدراسیون والیبال کشورهای مختلف جهان است. ستاره های آینده والیبال دنیا و هر کشوری در این مسابقات رونمایی می‌شوند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: 240 بازیکن در این رقابت‌ها حضور دارند که تنها 36 نفر مدال می‌گیرند. تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان ایران چند هدف را در این رقابت‌ها دنبال می‌کند که مدال گرفتن و ایجاد شادی در مردم از جمله آن‌ها است اما هدف مهمتر برای والیبال ایران این است که بازیکنان طوری تربیت شوند که در آینده بازیکن مناسبی برای تیم‌ ‌ملی بزرگسالان باشند زیرا چه بخواهیم و چه نخواهیم آینده والیبال ایران در دست این بازیکنان است. کادر فنی خیلی خوبی در تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان داریم که به رغم جوانی در این رده سنی والیبال تجربه خوبی دارند و ارتباط بسیار خوبی نیز با بازیکنان دارند.

وی در ادامه به میزبانی خوب بحرین در رقابت‌های جهانی اشاره کرد و گفت‌: رفتار با تیم ایران همانند یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها بوده و از امکانات مساوی نیز بهره بردیم. تا کنون دو جلسه تمرین در سالن مسابقات داشتیم که نعمت بسیار خوبی برای آماده سازی است. به دلیل سفر طولانی خسته بودیم اما بازیکنان و کادر فنی پذیرفته‌اند که خود را برای مسابقات آماده کنند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال نوجوانان ایران ، افزود: اوج کار تیم ایران امروز (پنج‌شنبه) است که دو جلسه تمرین وزنه و تکنیک و تاکتیک داریم. من انگیزه‌هی تیم‌های نوجوانان شرکت کننده در این رقابت‌ها را سرشار می‌بینم چون هر تیمی که وارد منامه شده، بلافاصله تمرینات خود را شروع کرده و تیم ایران نیز از این قائده مستثنی نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آرزو دارم که تیم ایران در مسابقات والیبال نوجوانان سال 2017 در بحرین بدرخشد تا بتواند علاوه بر شاد کردن دل مردم، پاسخگوی زحمات فدراسون والیبال برای این تیم باشد.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان از فردا (جمعه) با حضور 20 کشور در دو سالن مجموعه ورزشی ملی شهر منامه آغاز می‌شود و تیم ایران در گروه چهارم با تیم‌های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک همگروه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه