English

اخبار جام‌جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

مونتاژ صندلی‌های ورزشگاه روستوف

مونتاژ صندلی‌های ورزشگاه ۴۵ هزار نفری روستوف به عنوان یکی از ۱۲ ورزشگاه میزبان جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز شد.

مونتاژ صندلی‌های ورزشگاه روستوف

به گزارش خبرگزاری موج، سرویس رسانه‌ای شرکت پسو به عنوان طراح ورزشگاه روستوف اعلام کرد که  که کارهای داخلی این ورزشگاه از جمله نصب صندلی‌ها و صفحه نمایش رسانه‌ای آغاز شده است.

در ادامه این خبر آمده است که چمن ورزشگاه روستوف نیز پس از کاشت اولیه کوتاه شده و ادامه کار روی آن توسط متخصصان ادامه پیدا خواهد کرد. این ورزشگاه میزبان 5 بازی مرحله گروهی و یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی 2018 روسیه است و گنجایش 45 هزار تماشاگر را دارد.

خبر دیگر از روسیه حاکی از آن است که ویکتوریا لیپرووا، یکی از سفرای جام‌جهانی 2018 با حضور در انگلیس  یک دیدار لیگ برتر میان تیم‌های منچستر یونایتد و وستهام یونایتد را از نزدیک تماشا کرد. او سپس در برنامه‌ای تحت‌عنوان خوشامدگویی به جام‌جهانی 2018 روسیه شرکت کرد.

ویکتوریا در این رابطه گفت: من به عنوان سفیر جام‌جهانی 2018 در انگلیس حضور پیدا کردم.

همچنین محوطه‌سازی ورزشگاه لوژنیکی مسکو به عنوان محل برگزاری مراسم و بازی افتتاحیه و فینال جام‌جهانی 2018 روسیه که به قلب تپنده این رقابت‌ها معروف شده است ادامه دارد.

مارات خونسولین، معاون ساخت و ساز شهری شهرداری مسکو در این رابطه به خبرنگاران گفت: محوطه‌سازی ورزشگاه لوژنیکی تا شهریور ماه سال جاری پایان خواهد یافت. لوژنیکی همیشه برای روس‌ها یک محیط بزرگ ورزشی بود و در آینده بسیار بهتر و گسترده‌تر می‌شود که هواداران فوتبال و بازیکنان و مربیان از آن لذت خواهند برد.

جام‌جهانی 2018 روسیه با شرکت 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر برگزار می‌شود. تیم‌ملی فوتبال ایران نیز به این رقابت‌ها صعود کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه