English

فردیناند: کاش نیمار را جذب می کردیم

کاپیتان سابق شیاطین سرخ به ستایش از نیمار پرداخت و حسرت می‌خورد که چرا این بازیکن پیراهن یونایتد را بر تن نکرد.

فردیناند: کاش نیمار را جذب می کردیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسکای اسپورت، نیمار تصمیم گرفت که از بارسلونا جدا شود، او با چند پیشنهاد خوب مالی مواجه شد و در نهایت پاری سن ژرمن را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

ریو فردیناند ستاره سابق منچستر یونایتد بسیار دوست داشت تا نیمار پیراهن تیم سابق او را بر تن کند. او به ستایش از این بازیکن برزیلی پرداخت و گفت: من براین باور هستم که نیمار شایسته بیشتر از 222 میلیون یورو است. کاش او به منچستریونایتد می آمد. یونایتد توان مالی بسیار بالایی دارد و می توانست نیمار را جذب کند. بارها این بازیکن برزیلی را با پیراهن منچستر یونایتد تصور کردم. او می توانست پیراهن شماره 9 و یا 11 ما را بر تن کند.

او ادامه داد: نیمار با بارسلونا به همه افتخارات ممکن دست یافته بود. او به دنبال یک چالش جدید بود و به همین خاطر پاری سن ژرمن را انتخاب کرد. می توانم به خوبی این تصمیم او را درک کنم.

فردیناند در پایان سخنان خود گفت: من براین باور هستم که فوتبال یک تجارت بزرگ است که می‌تواند سود و درآمدزایی بالایی داشته باشد. کسی نمی‌تواند بگوید که فوتبال تنها یک ورزش و سرگرمی است. من چنین چیزی را قبول ندارم. نیمار می تواند یک خرید تجاری خوب برای پاری سن ژرمن باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی