English

برانکو: سیاه‌جامگان را دست‌کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تیمش در هفته چهارم لیگ برتر حریف مشهدی‌اش را دست کم نخواهد گرفت.

برانکو: سیاه‌جامگان را دست‌کم نمی‌گیریم

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سیاه‌جامگان اظهار کرد: این بازی در آستانه بازی با الاهلی است. سیاه‌جامگان شروع خوبی داشته و یک باخت که نباید رخ می‌داد مقابل فولاد داشت. با این حال این تیم به دنبال اشتباه ما در بازی فردا (چهارشنبه) خواهد بود اما بازیکنان ما حریف را دست کم نمی‌گیرند و ساده بازی نخواهد کرد.

برانکو ادامه‌ داد: مثل همه بازی‌ها، این بازی برای ما یک بازی سخت خواهد بود که نتیجه‌ نامعلومی در انتظار ما است. بازیکنان ما در هر بازی با تمرکز و انگیزه بالا وارد زمین می‌شوند و به همین خاطر به نتایجی که می‌خواهیم می‌رسیم. البته اخیرا صحبت‌هایی نیز شده که پرسپولیس از پیش برنده است و راحت بازی‌ها را می‌برد اما هیچ کسی نمی‌بیند که بازیکنان ما چقدر تمرین کرده‌اند و تمرکز روی کارشان داشتند و تمام نتایج‌شان به یمن تلاش و پشتکاری بوده که داشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ تصریح کرد: ما دوست داریم پیروز این مسابقه شویم و هدف ما به دست آوردن بردهای هر چه‌ بیشتر است اما به هیچ وجه کار ساده و آسانی نیست و این را می‌دانیم که اتفاقات  غیر مترقبه و پیش‌بینی نشده نیز وجود دارند ولی من دوست دارم که بازیکنانم از بازی لذت ببرند و به خاطر نتایجی که می‌گیرند به همراه هوادارانمان در زمین شادی کنیم.

او گفت‌: بشار رسن بازیکن جدید ما نیز به تیم ملحق شد و نوراللهی نیز به زودی به جمع ما خواهد پیوست و حق بازی خواهد داشت. در چند روز باقی‌ مانده که فرصت داریم کادر بازیکنان را خواهیم بست اما مهم‌ترین مساله این است که بازیکنان سالم هستند.

برانکو  در ادامه درباره بازی با سیاه‌جامگان، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم اگر علی عسگری بازی کند، خطرناک‌ترین بازیکن حریف ما خواهد بود.

او درباره صحبت‌های اخیری که درباره پاس ندادن بازیکنان به منشا به وجود آمده بود نیز، گفت‌: من نمی‌دانم چه زمانی و کجا دیده شده و ثبت کردند که بازیکنان نمی‌خواهند که به منشا پاس دهند. در کنفرانس قبلی هم گفتم که تنها موقعیتی که می‌شد به منشا پاس داده شود و این کار صورت نگرفت در ‌دقیقه ۹۲ بازی بود که مسلمان بین منشا و فرشاد باید تصمیم می‌گرفت که به چه کسی پاس دهد و به فرشاد پاس داد. به نظر من موقعیت فرشاد بهتر بود. البته در ‌دقیقه ۹۲ بازی خستگی بر بازیکن غلبه می‌کند و ساده نیست که در آن دقایق بهترین تصمیم را بگیرد. طبیعی است که هم منشا، هم سیامک و هم شجاع باید یک زمانی را برای تطبیق با تیم و خواسته‌های کادرفنی بگذرانند چون بازی کردن در پرسپولیس با تیم‌های دیگر متفاوت است و فلسفه‌اش نیز فرق می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بحث‌هایی که در رابطه با مدل موی منشا شده بود، گفت‌: تا وقتی او در پیکان بود نشنیده‌ام که کسی در این مورد ایرادی بگیرد. هر بازیکنی روش آرایش خاص موی خود را دارد و مسائل شخصی خود را دنبال می‌کند.

برانکو در پاسخ به این سوال که با توجه به این که نیمکت این فصل پرسپولیس نسبت به فصل قبل بسیار قوی‌تر شده ، آیا برنامه‌ای برای استفاده از این بازیکنان دارد یا خیر؟ گفت‌: ما پارسال با مشکل بزرگی روبه‌رو بودیم اما توانستیم با ۱۳ بازیکن کار بزرگی را انجام دهیم و قهرمان شویم. حالا بازیکنانی را گرفته‌ایم و می‌خواهیم کادر بازیکنان و تیم را تقویت کنیم تا در زمان بازی با کمترین مشکل مواجه باشیم. همه بازیکنان جدیدی که به تیم جذب شده‌اند به زمان نیاز دارند تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره این که آیا حضور این تعداد بازیکن خوب روی نیمکت باعث نارضایتی تعدادی از آنها نمی‌شود، پاسخ داد: در تمام باشگاه‌های دنیا ۱۱ بازیکن داریم که خیلی راضی هستند. چهار، پنج بازیکن نیمه راضی داریم و مابقی ناراضی هستند. طبیعی است که این بازیکنان ناراضی باید کاری کنند تا با کار مستمر در تمرینات، خود را نشان دهند و خود را ثابت کنند. چون قرار گرفتن در بین ۱۱ نفر اصلی برای هیچ بازیکنی تضمین شدنی نیست.

او درباره این که با توجه به نتایج خوب این تیم در سه بازی گذشته، آیا برنامه‌ای برای این که بازیکنان دچار غرور نشوند دارد یا خیر؟ گفت‌: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرند و مقابل هر حریفی سعی می‌کنند با حداکثر توان ظاهر شوند و همین طور شادی و رضایت را به هواداران بدهند. رقابت در تیم باعث می‌شود که این طور مسائل به حداقل برسد.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با الاهلی و این که این تیم تغییرات زیادی داشته است، گفت‌: ما بازی الاهلی با الاتفاق را نگاه کردیم. آقای یشیچ، یکی از دوستانم  است که در آن جا مربی‌گری می‌کند. درباره شکست الاهلی مقابل الاتفاق با او صحبت کردم. الاتفاق یکی از تیم‌های قبلی من است. الاهلی امروز لیست بازیکنانش را به AFC اعلام کرد و آنها بازیکنان یونانی‌شان را از لیست خارج کرده بودند که برای من جای تعجب داشت. فردا (چهارشنبه) الاهلی بازی دوم خود را در لیگ انجام می‌دهد و ما به صورت مستقیم آن بازی را  نگاه خواهیم کرد.

او درباره این که آیا در بازی فردا مقابل سیاه‌جامگان سید جلال حسینی حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت‌: بله. کاپیتان حسینی فردا در لیست ما قرار دارد و اگر امروز اتفاق خاصی نیفتد فردا تیم را رهبری می‌کند.

برانکو  تاکید کرد : البته کمال کامیابی نیا در لیست بازیکنان ما برای بازی فردا حضور ندارد و دلیلش این است که او از وضعیت خودش در تیم ناراضی بود. ما به او ۲۴ ساعت فرصت داده‌ایم که در این باره فکر کند و امروز با او صحبت خواهیم کرد. البته مساله خیلی مهمی نیست. فردا یک تست عمومی برای تیم ما است تا خود را برای بازی مقابل الاهلی آماده کنیم.

پارسال پرسپولیس،‌ فقط در منطقه دفاع راست ترافیک بازیکن داشت اما امسال در تمام مناطق چنین مساله‌ای وجود دارد. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در بازی با سیاه‌جامگان بازیکنان ذخیره را بازی خواهد داد یا خیر گفت‌: ما تنها پارسال و پیش از بازی با الوحده در بازی مقابل سیاه‌جامگان در استفاده از بازیکنان صرفه جویی کردیم. بازی با الوحده چهار روز بعد از بازی با سیاه‌جامگان بود و مجبور بودیم که چنین کاری را انجام دهیم اما در حال‌ حاضر دلیلی ندارد که چنین حساب و کتابی کنیم و با بهترین ترکیب بازی می‌کنیم و در هر پست تعویض‌های متعددی داریم. شش روز برای بازی با الاهلی فرصت داریم و به اندازه کافی زمان است که خودمان را آماده کنیم.

 برانکو در پاسخ به این سوال که چرا کامیابی‌نیا از شرایطش در تیم ناراضی است، گفت‌: او در مرحله نقاهت بعد از عمل جراحی است و از موقعیت خود در تیم رضایت ندارد. طبیعی است که من نخواهم بازیکن ناراضی با تیم تمرین کند.

سرمربی پرسپولیس درباره این که آیا این نارضایتی باعث جدایی او از پرسپولیس خواهد شد یا خیر، گفت‌: نه. همان طور که به مهدی اجازه دادیم مذاکره کند، بازیکنان زمان داشتند که اگر مایل به رفتن بودند این کار را انجام دهند اما الان دیگر شانس این که بازیکنی را رها کنیم وجود ندارد. البته اگر باشگاهی چهار، پنج میلیون دلار به ما پیشنهاد کند می‌توانیم به آن فکر کنیم (با خنده).

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه