English

جریمه ۱۵ میلیونی تراکتور، ۱۰ میلیونی سپاهان و یک میلیونی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود درباره تیم‌های مختلف لیگ برتر را صادر کرد.

جریمه ۱۵ میلیونی تراکتور، ۱۰ میلیونی سپاهان و یک میلیونی استقلال

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم ذوب‌آهن و گسترش فولاد از هفته دوم لیگ برتر در حالی برگزار شد که از سوی فرناندو ده خسوس، دروازه‌بان تیم گسترش تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی با عکاسان صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم کرد.

دیدار سپیدرود رشت و سیاه جامگان از هفته دوم برگزار شد. پیام ملکیان بازیکن سیاه جامگان به دلیل رفتار غیر ورزشی بعد از به ثمر رساندن گل که سبب تخلفات تماشاگران تیم مقابل شد به توبیخ کتبی و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم سپیدرود رشت نیز به دلیل تخلفات تماشاگرانش و پرتاب بطری به زمین مسابقه ۵۰ میلیون ریال جریمه شد.

دیدار گسترش فولاد و سپیدرود رشت از هفته سوم، ۱۹ مردادماه در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد و تیم سپیدرود رشت به دلیل شکستن تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار سپاهان با پارس جنوبی از هفته سوم در اصفهان برگزار شد و از سوی تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر پرتاب مواد محترقه از سوی هواداران این تیم رخ داد. بر همین اساس کمیته انضباطی تیم مربوطه را به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بازی استقلال تهران و تراکتورسازی در حالی ۲۰ مرداد ماه در ورزشگاه آزادی انجام شد که تراکتورسازی به دلیل تخلفات تماشاگرانش قبل از شروع مسابقه - فحاشی و پرتاب اشیا نسبت به هواداران تیم مقابل - به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر خواهی است.

همچنین تیم استقلال به خاطر اهانت هوادارانش نسبت به تیم مقابل مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه شد.

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد ۲۰ مرداد در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و حسین بغلانی به دلیل رفتار زننده با تیم مقابل و نماینده فدراسیون فوتبال مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

آرای صادره قطعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه