English

مشکل بزرگ آرسنال در فصل قبل از نظر ونگر

آرسن ونگر اعتراف کرد که عدم اطمینان نسبت به حضور او در آرسنال مشکل بزرگ توپچی‌های لندن در فصل گذشته بوده است.

مشکل بزرگ آرسنال در فصل قبل از نظر ونگر

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال فصل گذشته برای اولین بار از سال ۱۹۹۶ نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و تنها توانست سهمیه لیگ اروپا را کسب کند.

این مربی فرانسوی در توضیح عملکرد ضعیف توپچی‌ها، گفت‌: پارسال، سال بدی برای ما بود. فکر می‌کنم عمده‌ترین دلیل این مشکل این بود که بازیکنان نمی‌دانستند من سرمربی خواهم ماند یا خیر. این عدم اطمینان، ضربه بزرگی به ما زد و باعث شد ما در پایان فصل نتوانیم در جمع تیم‌های مدعی قرار بگیریم. من در پایان فصل به صراحت به بازیکنانم گفتم که جایی نخواهم رفت و سرمربی آرسنال باقی خواهم ماند و بعد از آن هیات مدیره این تصمیم را به طور رسمی اعلام کرد. در آن مقطع  بازیکنان نمی‌دانستند چه کاری انجام دهند و این برای ما مشکل بزرگی ایجاد کرد.

هواداران آرسنال در یکی، دو فصل گذشته به شدت علیه آرسن ونگر اعتراض کردند و خواستار خروج او از تیم شدند چرا که معتقدند نتایج ضعیف آرسنال به خاطر حضور این مربی در راس کار بوده است.

در همین رابطه ونگر در بخش پایانی صحبت‌هایش، ‌اضافه کرد: هر شکستی یک کابوس است. وقتی سال‌ها در یک تیم باشید احساس مسئولیت بیشتری نسبت به آن تیم پیدا می‌کنید و هر سال هم برای شما سخت‌تر می‌شود. من از شکست متنفرم و فقط به رساندن آرسنال به موفقیت فکر می‌کنم. به همین خاطر بود که قراردادم را دو سال تمدید کردم تا بتوانم تیم را به مسیر درستی برسانم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی