English

اعتراض کاندیدای انتخابات هیات کشتی فارس به گزینش اعضای مجمع

کاندیدای انتخابات هیات کشتی استان فارس مدعی شد: تخلفات گسترده ای در گزینش نفرات حاضر در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان صورت گرفته است.

اعتراض کاندیدای انتخابات هیات کشتی فارس به گزینش اعضای مجمع

به گزارش خبرگزاری موج، حمید عباسی در این باره گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بدون اطلاع سرپرست هیأت کشتی و رعایت اساسنامه،به صورت غیر مستقیم نسبت به معرفی نفرات واجد شرایط برای حضور در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان اقدام نموده است.

او ادامه داد: در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان 17 نفر شامل یک نفر نماینده فدراسیون کشتی، یک نفر نماینده اداره کل ورزش و جوانان فارس، 5 نفر روسای هیأت های کشتی شهرستان های فارس، دو نفر نماینده باشگاه‌های استان، 3 نفر نماینده کشتی‌گیران استان، 2 نفر نماینده مربیان، 2 نفر نماینده داوران و یک نفر نماینده آموزش و پرورش حق رأی خواهند داشت.

عباسی افزود: در مجمع عمومی هیأت کشتی استان که روز چهارشنبه بدون حضور نماینده فدراسیون کشتی برگزار شد، اکثر نفرات مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان بعنوان اعضای مجمع انتخاب شدند و تمامی این انتخابات بدون هماهنگی و اطلاع سرپرست کنونی هیأت بوده است. 5 نماینده ای که بعنوان روسای جدید هیأت های کشتی شهرستان‌های فارس انتخاب شدند همگی بدون اطلاع قبلی و هماهنگی با سرپرست هیأت بودند در صورتی که این شهرستان ها پیش از این صاحب رئیس هیأت قانونی بوده اند.

وی ادامه داد: همچنین در انتخاب دو باشگاه استان نیز باشگاه عقاب که هم اکنون تشک کشتی در آن نیز پهن نیست به همراه تیم آکادمی نوروزی که چندماهی از تشکیل آن نمی گذرد و هنوز هم بعنوان باشگاه ثبت نشده است معرفی شدند در حالی که ما در استان فارس باشگا های قدیمی همچون باشگاه شهرداری یا صاایران را داریم.

عباسی در مورد انتخاب نماینده کشتی گیران و داوران نیز گفت: امید نوروزی قهرمان گرانقدر جهان و المپیک به همراه خانم احمدی و محمد مختاری انتخاب شدند در حالی که ما کشتی گیرانی همچون برادران گرایی و چند کشتی گیر مطرح دیگر را نیز داریم. محمد علی گرایی امسال به عضویت تیم ملی بزرگسالان برای مسابقات جهانی پاریس درآمده اما در کمال تعجب جزو ورزشکاران مجمع نیست. همچنین در انتخاب داوران نیز به همین نحو عمل شده درحالی که ما داوران پیشکسوت تر و با تجربه تری را نیز در استان فارس داریم.

وی در مورد انتخاب نماینده مربیان نیز تصریح کرد: در انتخاب نماینده مربیان نیز آقایان محمدعلی چمیانی و نظام حسینی معرفی شدند که انتخاب آقای نظام حسینی نیز جای بحث دارد چراکه ما مربیانی همچون تذکر و دباغی را با سابقه کار بیشتر را داریم.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن تمامی این موارد می توان نتیجه گیری کرد که انتخابات استان از پیش طراحی شده است و می‌خواهند نفر مورد نظر خود را به ریاست هیأت این استان برسانند. باید بگویم که مشکلات هیأت کشتی استان از چند سال قبل نیز وجود داشت و میانه خوبی بین آقای کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان و آقای عرب رئیس پیشین هیأت نبود و همین مسائل باعث شد که آقای عرب نیز استعفاء دهد. امیدوارم با ورود مراجع بالاتر به این موضوع فضایی پیش بیاید که رقابت برای انتخابات سالم باشد و فردی واجد شرایط و بدون زد و بند، رئیس آینده هیأت کشتی استان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه