English

ریوالدو: بارسلونا بدون نیمار هم موفق می‌شود

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل بر این باور است که بارسلونا با وجود جدایی نیمار باز هم می‌تواند موفق شود.

ریوالدو: بارسلونا بدون نیمار هم موفق می‌شود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از رویترز، نیمار سرانجام تصمیم گرفت که با وجود محبوبیت زیادی که در بارسلونا داشت این تیم را ترک کند و راهی رقابت‌های لیگ فرانسه شود. ریوالدو، ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا را هم در کارنامه دارد بر این باور است که ارنستو والورده می‌تواند بدون نیمار به موفقیت دست پیدا کند.

ریوالدو گفت‌: با وجود این که نیمار اهمیت زیادی برای بارسلونا داشت اما من بر این باورم که آبی‌ اناری‌ها می‌توانند بدون نیمار هم به موفقیت برسند. جدایی نیمار انگیزه تیمی بارسلونا را برای موفقیت بیشتر خواهد کرد. بازیکنان می‌آیند و می‌روند و این باشگاه است که بزرگ‌تر از همه آنها است.

این ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل همچنین درباره احتمال حضور کوتینیو در جمع آبی‌اناری‌ها، گفت‌: کوتینیو بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند  گزینه مناسبی برای جایگزینی نیمار باشد اما من بر این باورم که پائولینیو هم می‌تواند خرید بسیار خوبی برای بارسلونا باشد.

این سخنان ریوالدو در حالی است که باشگاه لیورپول به صراحت تاکید کرد که کوتینیو را نخواهد فروخت و از طرف دیگر هم پائولینیو تا ژانویه لیگ چین را ترک نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه