English

طارمی:

دوست دارم روزی خادم حرم امام رضا (ع) شوم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نمایندگی از بازیکنان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس این جایزه را به آستان قدس رضوی اهداکردم.

دوست دارم روزی خادم حرم امام رضا (ع) شوم

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی طارمی درباره اهدا جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر اظهار کرد: قبل از شروع لیگ برتر، تصمیم گرفته‌بودم که اگر توانستم جایزه بهترین بازیکن و یا آقای گلی لیگ برتر را بدست آورم آن را به آستان قدس رضوی اهدا کنم.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته صحبت‌هایی را با کادر فنی انجام دادم و با مشورتی که با دوستان خود داشتم تصمیم گرفتم در صورت کسب عنوان آقای گلی این جایزه را به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تقدیم کنم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در فصل گذشته توانستم هر دو جایزه را بدست آورم و تصمیم گرفتم جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر را به آستان قدس رضوی اهدا کنم.
طارمی خاطرنشان کرد: دوست داشتم روزی خادم حرم امام رضا (ع) شوم و امیدورام روزی بتوانم به این خواسته دست پیدا کنم.
وی تصریح کرد: به نمایندگی از بازیکنان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس این جایزه را به آستان قدس رضوی اهدا کردم.
بازیکن تیم پرسپولیس درباره گلزنی‌اش در بازی دیشب عنوان کرد: فوتبال بالا پایین زیاد دارد. خوشحالم که در هفته سوم برای تیم خود گلزنی کردم و امیدورام بتوانم روند موفقیت خود را ادامه دهم.
وی درباره شهدای مدافع حرم گفت: متاسفانه قدردان زحمات این شهدا نیستیم، باید این موضوع را بدانیم که این افراد برای حفظ امنیت مردم ایران در جبهه‌های جنگ حضور پیدا می‌کنند، امیدوارم بتوانیم در ادامه تقدیر و تجلیل بیشتری از این شهدا داشته باشیم.
طارمی یادآور شد: تا این لحظه موفقیت‌هایی را که کسب کرده‌ام، به لطف دعای پدر و مادر و ائمه اطهار بوده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه