English

ترکیب احتمالی پیکان تهران برابر ذوب آهن

سورپرایز جلالی برای قلعه نویی

ورزشگاه نقش جهان اصفهان امشب شاهد دیدار جذاب پیکان تهران و ذوب آهن خواهد بود.

سورپرایز جلالی برای قلعه نویی

به گزارش خبرگزاری موج، پیکان تهران که با گذشت دو هفته به یک امتیاز دست یافته قصد دارد برابر ذوب آهن اصفهان نمایش موفقی داشته باشد تا شکست هفته پیش برابر پارس جنوبی جم را به نوعی جبران کنند.

چند روز گذشته مشکل ثبت قرارداد کنت ایکه چوکو با تهرانی‌ها برطرف شد تا مجید جلالی در هفته سوم از سورپرایز جدیدش برابر شاگردان امیر قلعه نویی رونمایی کند که به قول سرمربی پیکان این مهاجم گادوین منشا جدید فوتبال ایران است.

پیکان هفته گذشته با ترکیب رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، مهران موسوی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، حجت حق وردى، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانى، بختیار رحمانی، مهدی مومنی و مرتضی آقاخان برابر پارس جنوبی جم قرار گرفت و در این بازی مهدی مومنی و حجت حق وردی گلزنی کردند که نشان می‌دهد مرتضی آقا خان به عنوان مهاجم در گلزنی ناکام بوده و به احتمال زیاد کنت که از آمادگی لازم در در تمرینات برخوردار بود در ترکیب اصلی حاضر باشد.

به گفته مجید جلالی شاگردانش عملکرد خوبی در تمامی پست‌ها داشته اند اما تنها امری که در آن موفق نبوده‌اند گلزنی است و سرمربی پیکان معتقد است با وجود مهاجم نیجریه‌ای این مشکل هم برطرف می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی