English

سیف‌اللهی: میثاقیان از باخت خوشش نمی‌آید

روح‌الله سیف‌اللهی هافبک سیاه‌جامگان در آستانه بازی با فولاد می‌گوید که آنها توجهی به غایبان حریف ندارند و فقط برای 3 امتیاز بازی خواهند کرد.

سیف‌اللهی: میثاقیان از باخت خوشش نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری موج، سیف‌اللهی درخصوص شرایط فولاد خوزستان می‌گوید: خدارو شکر وضعیت خوبی داریم و در این چند روز هم تمرینات خوبی انجام دادیم. مقابل فولاد هم هدفی جز برد نداریم و می‌خواهیم اولین پیروزی را در مشهد به دست بیاوریم تا جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

سیف‌اللهی در مورد غایبان زیاد فولاد که می‌تواند به سود سیاه‌جامگان باشد می‌گوید: ما به غایبان فولاد توجهی نداریم و فاصله بازیکنان این تیم با یکدیگر زیاد نیست. فولاد تیم خوبی است و ما قطعا بازی سختی در پیش خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم که با قدرت بازی کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

سیف‌اللهی درخصوص حرکات عجیب میثاقیان در کنار خط و جنب‌وجوش‌های این مربی می‌گوید: میثاقیان همیشه انگیزه دارد و این انگیزه را به بازیکنانش انتقال می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا ما با قدرت زیادی بازی کنیم و این بسیار خوب است. اکبرآقا اصلا از باخت خوشش نمی‌آید.

سیف‌اللهی در مورد اینکه میثاقیان گفته است عاشق پیراهن مشکی است می‌گوید: اکبرآقا واقعا رنگ مشکی را دوست دارد و این دوست داشتن از زمان ابومسلم شروع شده است. من او را همیشه با پیراهن مشکی دیده‌ام.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه