English

سرمربی کره: بازی بسیار سختی برابر تیم ملی ایران در پیش داریم

شین تائه یونگ سرمربی کره جنوبی درباره بازی با تیم ملی ایران گفت: بازی بسیار سختی برابر تیم ملی ایران در پیش داریم و البته بعد از آن هم در تاشکند باید با ازبکستان بازی کنیم که آنجا هم بازی سختی است چون ازبکستان الان رقیب مستقیم ما برای صعود است.

سرمربی کره: بازی بسیار سختی برابر تیم ملی ایران در پیش داریم

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نیوز وان کره، تیم ملی کره جنوبی که از سال ۱۹۸۶ به طور منظم در جام جهانی حضور داشته این بار با شرایط سختی روبه‌روست تا بتواند به جام جهانی راه یابد. آن‌ها در دو بازی پایانی خود در انتخابی جام جهانی باید برابر ایران و ازبکستان به میدان بروند؛ جایی که حداقل یک برد از این دو بازی باید برای صعود به دست بیاورند.

به همین خاطر شین تائه یونگ سرمربی کره جنوبی قرار است یک هفته زودتر از موعد مقرر نفرات خود را برای بازی با ایران و ازبکستان اعلام کند.

دیدار کره جنوبی با ایران

بازی کره جنوبی و ایران آنقدر حساسیت دارد که سران فدراسیون فوتبال کره تصمیم گرفتند بلیت‌هایی را بین کارگران و دانشجویان کره‌ای توزیع کنند طوری که کارگران نیاز به مرخصی برای تماشای این بازی ندارند و حضور در ورزشگاه به عنوان ساعت کاری آن‌ها حساب می‌شود.

شین تائه یونگ سرمربی کره جنوبی درباره بازی با تیم ملی ایران گفت: بازی بسیار سختی برابر تیم ملی ایران در پیش داریم و البته بعد از آن هم در تاشکند باید با ازبکستان بازی کنیم که آنجا هم بازی سختی است چون ازبکستان الان رقیب مستقیم ما برای صعود است. ایران قدرت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. من اولا خیلی خوشحالم که آن‌ها صعودشان را به جام جهانی قطعی کردند و شاید در این بازی با نهایت توان بازی نکنند ولی متاسفانه مشکل اینجاست که مربی ایران خیلی به کره علاقه‌ای ندارد و به همین خاطر نباید  انتظار داشته باشیم که آن‌ها با ما مدارا کنند.

کره جنوبی اخیرا برابر ایران همیشه شکست خورده است آن هم با نتیجه مشابه یک بر صفر. حالا شاید بهترین زمان هم برای انتقام فراهم باشد و هم صعود مستقیم به جام جهانی.

سرمربی کره ادامه داد: در بازی با ایران مهم کسب سه امتیاز است. ما در ۴ بازی اخیر نتوانستیم به ایران گل بزنیم و درست است که در این بازی به سه امتیاز نیاز داریم ولی حواسمان به ضد حمله‌های ایران هم خواهد بود. به هر حال تیمی که در چهار بازی در گل به زدن به ایران مشکل داشته نمی‌توان یک شبه در خط حمله به تحول برسد. ما فقط سعی می‌کنیم که سه امتیاز این مسابقه حساس را به دست بیاوریم تا خودمان را به جام جهانی نزدیک کنیم. ایران در این گروه نتایج خوبی گرفته و شکستی ندارد به همین خاطر شکست دادن این تیم زحمت زیادی می‌طلبد و امیدوارم در این راستا بازیکنانم نهایت تلاششان را به کار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه