English

کریک تشنه قهرمانی در سوپرجام اروپا

هافبک با سابقه منچستریونایتد امیدوار است که قهرمانی در سوپرجام اروپا را به افتخارات خود اضافه کند.

کریک تشنه قهرمانی در سوپرجام اروپا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی استار، دو تیم منچستریونایتد و رئال مادرید در دیدار سوپرجام اروپا امشب (سه‌شنبه) در مقدونیه برابر هم به میدان می‌روند.  

مایکل کریک درباره این دیدار گفت: شما نمی‌توانید مسیری را که باعث شد تا به اینجا برسیم زیر سوال ببرید. این بازی بسیار برای ما با اهمیت است و می‌خواهیم تمام تلاش خودمان را برای موفقیت به کار ببریم. ما این بازی را بسیار مهم در نظر می‌گیریم و امیدواریم این افتخار را به دست بیاوریم. اگر ما بتوانیم قهرمان شویم فوق العاده خواهد بود و باعث می‌شود روحیه تیم قبل از شروع فصل بالا برود. به همین خاطر این دیدار از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است. فکر نمی‌کنم بازیکنی در تیم ما باشد که قهرمانی در سوپرجام را به دست آورده و حالا فرصت خوبی برای ما است تا به این مهم برسیم.

با ورود نمانیا ماتیچ به ترکیب منچستریونایتد، اکنون کار مایکل کریک برای حضور در ترکیب ثابت یونایتد سخت شده است. قرارداد هافبک سابق تیم ملی انگلیس برای یک سال دیگر تمدید شده و تا تابستان سال آینده اعتبار دارد.

کریک در پایان صحبت‌های خود گفت: ماتیچ بازیکن بسیار بزرگ و باهوشی است و خیلی خوشحالم که او را اکنون در ترکیب خودمان داریم. ماتیچ لیگ را به خوبی می‌شناسد و به خوبی با شرایط فوتبال انگلیس آگاه است و این کار را بسیار راحت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه