English

عصبانیت کونته از تصمیمات داوری

سرمربی چلسی از باخت در جام خیریه برابر آرسنال ابراز ناراحتی کرد و از تصمیمات داوری گلایه داشت که تیمش را در دقایق پایانی ۱۰ نفره کرد.

عصبانیت کونته از تصمیمات داوری

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، چلسی فصل جدید رقابت‌های فوتبال را خوب شروع نکرد و در جام خیریه به مصاف تیم آرسنال رفت که این بازی با برتری قرمزها در ضربات پنالتی‌ به پایان رسید. زمانی که بازی به سود چلسی در جریان بود، پدرو با تصمیم داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد و تنها لحظاتی بعد دروازه‌ چلسی گشوده شد. همچنین یک بار هم ویلیان در محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا نداشت.

آنتونیو کونته در نشست خبری بعد از پایان بازی، گفت‌: قطعا باز هم ۱۰ نفره شدن و شکست خوردن از آرسنال موجب ناراحتی است. اول در جام حذفی و حالا در جام خیریه این اتفاق برای ما رخ می‌دهد. من تصمیمات مهم داور را تایید نمی‌کنم. خیلی‌ها به من گفتند که پنالتی‌ روی ویلیان درست بود. به همین دلیل ناراحتم که داور مسابقه با تصمیماتش ما را از پیروزی در این بازی دور کرد. داور بعد از پایان مسابقه سعی کرد به من توضیح دهد که تصمیماتش در زمین درست بوده ولی من صحبت‌های او را قبول نداشتم و توضیحات او را گوش ندادم چون اگر قرار بود آن را گوش دهم دو ساعت طول می‌کشید.

سرمربی ایتالیایی چلسی در ادامه ‌اضافه کرد: امروز هر دو تیم بازی سختی را پیش رو داشتند و فکر می‌کنم که نمایش هر دو تیم در این بازی خوب بود. ما سعی کردیم که شرایط فیزیکی خودمان را بهتر کنیم چون در شش روز آینده لیگ برتر آغاز می‌شود و در حال‌ حاضر مهم‌ترین موضوع این است که سخت بتوانیم کار کنیم و خودمان را آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر کنیم.

در ضربات پنالتی‌ موراتا و کورتوا پنالتی‌های خود را از دست دادند که با واکنش سرمربی چلسی روبرو شد. او درباره این موضوع گفت‌: کورتوا یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های ما است. وقتی بازیکنی در تمرینات نشان دهد که پنالتی‌زن است شما او را انتخاب می‌کنید که پنالتی‌ را بزند. فراموش نکنید که موراتا که مهاجم بود هم پنالتی‌ از دست داد. او به زمان نیاز دارد تا در تیم جا بیافتد. موراتا تنها یک هفته‌ با ما بوده و هنوز زود است که بخواهیم درباره او قضاوت کنیم. درباره بازیکنان جدید دیگر هم شرایط همین طور است و باید به آنها زمان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه