English

رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان - سوئیس

کسب یازدهمین مدال طلا توسط تیم دوومیدانی معلولان

در آخرین روز از رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان که در رده سنی جوانان در نوتویل سوئیس در حال برگزاری است، نیره سلامتیان در پرتاب نیزه موفق به کسب یازدهمین مدال طلا شد.

کسب یازدهمین مدال طلا توسط تیم دوومیدانی معلولان

به گزارش خبرگزاری موج، در آخرین روز ار رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان که در شهر نوتویل سوئیس در حال برگزاری است، محمد فتحی گنجی در ماده پرتاب نیزه کلاس F42/46 با پرتابی به میزبان 51 متر و 32 سانتی متر به نشان برنز دست یافت.

نماینده مکزیک در همین ماده با رکورد 55 متر و 63 سانتی متر اول شد و عنوان دوم به نماینده هند با رکورد 54 متر و 92 سانتی متر رسید.

همچنین هاجر صفر زاده در بخش نابینایان و کم بینایان با ثبت رکورد 1 دقیقه و 5 ثانیه و 87 صدم ثانیه به مدال طلای دو 400 متر در کلاس T11/13 دست یافت.

نمایندگان اسپانیا و مکزیک نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ادامه این رقابتها و در پرتاب نیزه کلاس F۴۲/۴۶ نیره سلامتیان با ثبت رکورد ۲۱متر و ۴۹ سانتی متر به مدال طلا دست یافت و عنوان دوم این ماده به نماینده ژاپن رسید.

کاروان ایران تاکنون موفق به کسب ۱۱ مدال طلا، ۵ نقره و ۵ برنز شده است.

رقابت های جهانی دو ومیدانی معلولان در رده سنی جوانان از ۱۲ مرداد به میزبانی شهر نوتویل سوئیس، با حضور ۲۷۵ ورزشکار از ۴۱ کشور جهان آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

کاروان ایران با ۲۰ ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و ۴ ورزشکار در بخش نابینایان و کم بینایان در این رقابت ها حضور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی