English

برای حضور در جام ریاست فدراسیون جهانی آسیا

تیم‌ملی بانوان چهارشنبه راهی ازبکستان می‌شود

تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان برای حضور در نخستین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا، صبح چهارشنبه (۱۸ مردادماه) عازم تاشکند ازبکستان می‌شوند.

تیم‌ملی بانوان چهارشنبه راهی ازبکستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، نخستین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا از روز جمعه (۲۰ مردادماه) به مدت ۳ روز در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود که براساس تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو و به منظور افزایش انگیزه بازیکنان و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، هر تیم می‌تواند علاوه بر ترکیب کامل خود، مدال آوران این رویداد را در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ نیز همراه داشته باشد.

تیم‌ملی بانوان تکواندو ایران که با ترکیب فاطمه مداحی، کیانا اخوان و سعیده وکیلی (وزن ۴۶- کیلوگرم)، سودابه پورصادقی (وزن ۴۹- کیلوگرم)، فاطمه اموری (وزن ۵۳- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن ۵۷- کیلوگرم)، زهرا شجاعی و حنانه همتی (وزن ۶۲- کیلوگرم)، فاطمه روحانی (وزن ۶۷- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (وزن ۷۳+ کیلوگرم) در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند، روز چهارشنبه (۱۸ مردادماه) راهی ازبکستان می‌شود.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا G۲ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰،‌ ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه