English

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت برگزاری جام وحدت و دوستی کاراته در ارومیه

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در پیامی برگزاری مسابقات بین المللی وحدت و دوستی جام ارومیه را فرصتی ارزشمند در جهت اعتلای نام ایران عزیز در عرصه‌های بین المللی و نشان دادن عظمت و غنای فرهنگ ایران اسلامی به کشورهای جهان دانست.

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت برگزاری جام وحدت و دوستی کاراته در ارومیه

به گزارش خبرگزاری موج، در پیام صادره از سوی دکتر سلطانی فر آمده است: اکنون که به لطف الهی استان زیبای آذربایجان غربی و شهر ارومیه بعنوان نگینی ارزشمند از خاک پاک ایران عزیز اسلامی که مهد ظهور بزرگان و قهرمانان پرآوازه ای در عرصه ورزش بوده و بواسطه همجواری با چندین کشور خارجی و برگزاری رویدادهای ورزشی بزرگ بین المللی همواره در مسیر ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی گام برداشته است، میزبان سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی می باشد، امیدواریم در برگزاری هر چه مطلوب تر و شایسته تر این رویداد ورزشی شاهد توفیق بیش از پیش دست اندرکاران این دوره از مسابقات و ورزشکاران عزیز در کسب رتبه های برتر باشیم.

بی تردید غرور و افتخار ملت از پیروزی ها و موفقیت هایی که در عرصه های معتبر ورزشی، با صیانت و حراست از اخلاق و روحیه پهلوانی به دست می آید روز به روز افزون تر خواهد شد.

در ادامه پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است: خطه قهرمان پرور آذربایجان غربی و شهر ارومیه با برخورداری از سوابق درخشان فرهنگی خاستگاه شخصیت های بزرگ و موثر در عرصه های مختلف می باشد، فلذا امید است این رویداد ارزشمند فرهنگی و ورزشی بیش از پیش زمینه ترویج فرهنگ فاخر ایران اسلامی را فراهم آورد و پیام صلح و برادری را در جامعه بین الملل گسترش دهد و گام ارزشمندی در تحقق منویات ریاست محترم جمهور در جهت تعمیق دوستی و تفاهم بین ملت ها و توسعه دیپلماسی ورزشی محسوب شود.

اینجانب می خواهم قدردانی خالصانه خود را به جناب آقای آنتونیو اسپینوز رئیس محترم فدراسیون جهانی کاراته برای تلاش های مؤثر و ارزشمندشان برای ترویج ورزش هیجان انگیز کاراته که حضور این رشته در المپیک٢٠٢٠ توکیو به تصویب رسیده است، عرض کنم.

همچنین قدردانی و تشکر ویژه خود را از استاندار محترم و مدیران و مسوولین برگزاری این رویداد مهم ورزشی عرض می کنم.

خرسندم برای خوش آمد گویی به شرکت کنندگان از جمله رؤسای فدراسیون ها، مربیان، ناظران، ورزشکاران، مدرسان و داوران جهانی که از کشورهای مختلف در این رویداد مهم کاراته (مسابقات آزاد ارومیه) حضور می یابند، بهترین نتایج را برای شما آرزومندم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی