English

۴وزن دوم کشتی فرنگی جوانان جهان

نمایندگان ایران با برد آغاز کردند

فرنگی‌کاران ایران در روز دوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان کار خود را با برد آغاز کردند.

نمایندگان ایران با برد آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان رقابت‌های 4 وزن دوم کشتی فرنگوانان جهان که در تامپره فنلاند در حال برگزاری است، در وزن 55 کیلوگرم محمد جواد رضایی در دور نخست سوبولفسکی از اوکراین را 9 بر صفر شکست داد.وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران رومانی و قزاقستان می‌رود. در این وزن 22 نفر وزن کشی کردند.

در وزن 84 کیلوگرم آرمان علیزاده عبدولی در دور اول مقابل پاجورا از کشور استونی با نتیجه 12 بر 3 به برتری رسید.وی در دور دوم نیز 9 بر 4 متسوماکی از فنلاند را برد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در این وزن 28 نفر به روی باسکول رفته‌اند.

در وزن 120 کیلوگرم که 22 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، امین میرزازاده در دور نخست مقابل عزیزاف از تاجیکستان با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید.وی در دور دوم و در مرحله یک هشتم نهایی با برنده کشتی‌گیران آمریکا و استونی روبه‌رو می‌شود.

در وزن 66 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، امین کاویانی‌نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با پلتوکانگاس از فنلاند مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان کشورهای چک و قرقیزستان می‌رود.

در روز نخست این رقابت ها پویا دادمرز در وزن 50 کیلوگرم و کرامت عبدولی در وزن 60 کیلوگرم به مدال طلای جهان رسیدند و شربی نیازی در وزن 74 کیلوگرم و نوروزی در وزن 96 کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی