English

آنچلوتی خوشحال و راضی از قهرمانی در سوپر جام

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ از بردی که تیمش برابر دورتموند به دست آورد، خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

آنچلوتی خوشحال و راضی از قهرمانی در سوپر جام

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از کیکر، بایرن مونیخ توانست در سوپر جام آلمان برابر بوروسیا دورتموند به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد. این دیدار در ورزشگاه خانگی دورتموند برگزار شد ولی این بایرن بود که توانست در ضربات پنالتی برابر حریف خود به پیروزی برسد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بسیار خوشحالم که توانستیم نخستین جام خود را در فصل جدید به دست آوریم. این قهرمانی برای ما بسیار مهم بود چرا که در تابستان نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورده بودیم و می‌خواستیم با روحیه‌ای خوب رقابت‌های بوندسلیگا را شروع کنیم.

او ادامه داد: امشب یک بار دیگر نشان دادیم که تیمی هماهنگ و خوب هستیم. بازی کردن در خانه دورتموند آسان نیست به ویژه‌ این که ما چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم. این نخستین دیدار رسمی ما بود و به پیروزی در آن نیاز داشتیم.  بدون شک در بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد و به تیمی هماهنگ تبدیل می‌شویم. نباید این را هم فراموش کنیم که دورتموند در بعضی از دقایق بازی بسیار خوب ظاهر شد و ما را اذیت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه