English

کشتی فرنگی جوانان جهان

۲ مدال طلا در انتظار ایران

پویا دادمرز و کرامت عبدولی به دیدار نهایی مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در فنلاند راه یافتند و شربی نیازی و نوروزی نیز راهی گروه بازنده‌ها شدند.

۲ مدال طلا در انتظار ایران

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) در شهر تامپره کشور فنلاند در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران ایران در ۴ وزن نخست تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفرهایفنگ ژانگ از چین را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل ذوالفقار علی اف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در این مرحله نیز الهام بهرام اف از ازبکستان را ۷ بر ۵ شکست داد و به فینال رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه ۵ بر یک آندرج گینز از آلمان را شکست داد وی در دور دوم حسن محمد از مصر را با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کرد، عبدولی در دور سوم مقابل تالا تالا از چین با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.وی در دیدار نیمه نهایی نیز مانیش از هند را ۳ بر یک برد و فینالیست شد.حریف وی در دیدار نهایی الکساندر روشین از اوکراین خواهد بود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر هاریوکا اوگا از ژاپن را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۴ آرمن باقداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد. شربی نیازی در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه ۲ بر ۲ شکست خورد و با توجه به صعود رقیبش به دیدار فینال راهی مرحله شانس مجدد شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.شربی نیازی در صورت برتری مقابل حریف خود در گروه بازنده‌ها به دیدار رده‌بندی می‌رود و برای کسب مدال برنز به مصاف علی اربای از ترکیه خواهد رفت.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیرمحمد نوروزی در دور اول با نتیجه ۳ بر یک مقابل آندرج داداک از چک به پیروزی رسید اما در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد و ا توجه به صعود رقیبش به دیدار فینال راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز کشتی بگیرد.

نوروزی در این مرحله ابتدا باید به مصاف کشتی‌گیری از هند برود و در صورت برتری در دیگر دیدار گروه بازنده‌ها مقابل مارتین ساوولاینن از کشور میزبان به روی تشک خواهد رفت.نوروزی در صورت برتری در این ۲ مبارزه به رده بندی می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه