English

جمعیت دفاع از ملت فلسطین خواستار محکومیت اقدام فوتبالیست‌های ایرانی شد

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در بیانیه‌ای مشارکت فوتبالیست‌های ایرانی در مقابل تیم اسرائیلی‌ را محکوم کرد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین خواستار محکومیت اقدام فوتبالیست‌های ایرانی شد

به گزارش خبرگزاری موج، در متن این بیانیه آمده است:

بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل، رژیم متجاوز، اشغالگر و غیرقانونی و هرگونه ارتباط با آن جرم شناخته شده است. از این رو هر اقدامی که به نوعی موجب مشروعیت بخشی به این رژیم شود، اقدامی مجرمانه است.

سال‌ها است که جامعه ورزشی ایران شجاعانه در عین شایستگی‌های لازم باز حضور در رقابت با ورزشکاران صهیونیستی خودداری کرده است و البته هزینه‌های آن را نیز پرداخت کرده است. حاضر شدن دو فوتبالیست ایرانی حاضر در لیگ یونان در مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی، اقدامی است که باید از سوی جامعه ورزشی ایران اعم از ساختارهای رسمی و غیررسمی به شدت محکوم شده و با خاطیان برخورد لازم صورت گیرد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن احترام ویژه به همه ورزشکارانی که قهرمانانه از بسیاری از امتیازات به دلیل رعایت این خواسته ملت ایران و در حمایت از مظلومیت به تاراج رفته فلسطینیان از حضور در رقابت با صهیونیست‌ها چشم پوشی کرده‌اند و محکوم کردن اقدام مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی بازیکنان تیم یکی از باشگاه‌های یونان، جریان‌هایی را که عامدانه از این اقدام طرفداری کرده و در تلاش برای توجیه و حتی حمایت از این اقدام بوده‌اند تا به تعبیر خودشنان تابوشکنی کنند؛ نیز به شدت محکوم می‌کند و از مجامع قانونی خواستار است تا نسبت به این‌گونه تحرکات واکنش مناسب و متناسب را اتخاذ کند.

بی‌تردید این اقدام و اقداماتی از این دست ایجاب می‌کند که وزارت ورزش و فدارسیون‌های ورزشی ایران ترویج و گسترش معارف فلسطین در میان ورزشکاران به عنوان یک تکلیف تلقی کند و به ورزشکاران آموزش‌های لازم در این مهم داده شود تا به هنگام عقد قرارداد با تیم‌های خارجی دقت لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه