English

کشتی فرنگی جوانان جهان

صعود دادمرز، عبدولی و شربی نیازی به یک چهارم نهایی

در آغاز رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، پویا دادمرز، کرامت عبدولی و محمد شربی نیازی با شکست رقبا راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و امیر محمد نوروزی در وزن ۹۶ کیلوگرم مقابل حریف روس شکست خورد.

صعود دادمرز، عبدولی و شربی نیازی به یک چهارم نهایی

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۷ از صبح امروز (شنبه) در شهر تامپره کشور فنلاند آغاز شد و ۴ فرنگی‌کار ایران به روی تشک رفتند.

در وزن ۵۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر به روی باسکول رفتند پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ژانگ از چین با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول به مصاف گینز از آلمان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید. عبدولی در دور بعد نیز حسن محمد از مصر را ۶ بر ۲ برد و به یک چهارم نهایی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف تالا از چین می‌رود که در دیدار قبل موفق شد حریفی از رژیم صهیونیستی را شکست دهد. در این وزن ۲۸ نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۳۲ نفر وزن‌کشی کردند، محمد شربی نیازی در دور نخست مقابل اوگا از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با حساب ۸ بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل آرمن باغداراسیان از ارمنستان ۶ بر ۴ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیرمحمد نوروزی در دور اول مقابل داداک از چک ۳ بر یک پیروز شد. وی در دور بعد به مصاف سرگیسیان از روسیه رفت و در پایان ۳ بر صفر شکست خورد. وی برای ادامه کار و تلاش برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا در گروه شانس مجدد مبارزه کند. در این وزن ۲۶ نفر حضور دارند.

فردا (یک‌شنبه) در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها، کشتی‌گیران ۴ وزن دوم به روی تشک می‌روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه