English

واکنش مورینیو به حضور نیمار در PSG

سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد رقم ۲۲۲ میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای جذب نیمار را گران نمی‌داند.

واکنش مورینیو به حضور نیمار در PSG

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی تلگراف، رقم فسخ قرارداد نیمار با بارسلونا ۲۲۲ میلیون یورو است و باشگاه پاری سن ژرمن با قبول پرداخت این رقم توانست این ستاره برزیلی را جذب کند و به زودی قرارداد رسمی او را اعلام خواهد کرد.

ژوزه مورینیو به حضور نیمار در پاری سن ژرمن واکنش نشان داد و گفت: وقتی فصل قبل پوگبا را با رقمی بالا جذب کردیم بسیاری اعتراض کردند و این رقم را غیر منطقی و گران توصیف کردند اما من گفتم که رقمی که برای جذب پوگبا پرداخت کردیم گران نبود.

او ادامه داد: پاری سن ژرمن برای جذب نیمار ۲۲۲ میلیون یورو پرداخت می‌کند و باید بگویم که این رقم شایسته نیمار است چرا که او بازیکن بسیار با کیفیتی است و باشگاه پاری سن ژرمن به خوبی می‌تواند از او استفاده تجاری کند. نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است و طبیعی است که قیمت او بسیار بالا باشد. من نگران بازیکنان بی‌کیفیتی هستم که رقم فروش آنها بسیار بالا است. این در حالی است که اصلا کیفیت لازم را ندارند.

منچستر یونایتد در دیداری دوستانه توانست با نتیجه ۲ بر یک برابر سامپدوریا به پیروزی برسد. مورینیو بعد از این بازی، گفت: براین باورم که عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. خوشبختانه تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و در تابستان نتایج خوبی به دست آوردیم. با اضافه شدن چند بازیکن جدید شرایط تیم تغییر کرده است و همه چیز آماده است تا فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه