English

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

شرکت ۴۷ تیم در سی و چهارمین مسابقات کشتی سراسری دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان از شرکت ۴۷ تیم در سی و چهارمین مسابقات کشتی سراسری دانش‌آموزان خبر داد.

شرکت ۴۷ تیم در سی و چهارمین مسابقات کشتی سراسری دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری موج، خدانظر دریکوند در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی دانش‌آموزان سراسر کشور اظهار کرد: این مسابقات به صورت همزمان در شهرهای شیراز، مشهد، خرم آباد  و از هفته آینده در ایلام و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با بیان این که لرستان میزبان مسابقات کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی است، ادامه داد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان از یک ماه پیش شروع شده و خوشبختانه لرستان هم توانست سهمیه میزبانی این مسابقات را در رشته کشتی بگیرد.

دریکوند با بیان این که یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی استعدادیابی، گسترش  و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم  جامعه سالم داشته باشیم یکی از راه‌های آن سوق دادن دانش‌آموزان به سمت ورزش است. بر همین اساس سیاست وزارت آموزش و پرورش نیز مدرسه محوری و کانون محوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: تلاش بر این است که با برگزاری این مسابقات یک تصویر مثبت از استان به نمایش گذاشته شود. تمهیدات و مقدمات برای سالن مسابقات و اسکان فراهم شده و هماهنگی‌ها نیز انجام شده است.

این مسوول یادآور شد: تاکنون 26 استان برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که 26 تیم آزاد و 21 تیم فرنگی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این که تیم‌ها از امروز به استان می‌آیند، گفت: ساعت 16:30 روز پنج‌شنبه وزن کشی مسابقات انجام و ساعت 18 همان روز با حضور معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش، مدیران و مسوولان، مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود. در این مسابقات 420 ورزشکار، مربی و سرپرست،  20 داور، دو سرکاروان و پنج ناظر حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی