English

عملکرد ضعیف مدافعان رئال مادرید

عملکرد ضعیف مدافعان رئال مادرید در دیدارهای پیش‌فصل باعث شد که این تیم گل‌های زیادی دریافت کند.

عملکرد ضعیف مدافعان رئال مادرید

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، عملکرد ضعیف رئال مادرید در پیش فصل تنها به شکست‌ها یا ناتوانی مهاجمان این تیم در گلزنی بر نمی‌گردد. سفیدپوشان در چمپیونز کاپ سه دیدار برگزار کردند و نتایج ضعیفی را به دست آوردند. مادرید در این سه بازی هشت گل دریافت کرد. این اتفاق پیش از فصل رخ داده اما باز هم آمار ضعیفی است. تیم اسپانیایی در فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ در حالی توانست فاتح چند جام شود که در هر بازی ۱.۲ گل دریافت کرد.

با این حال زین الدین زیدان معتقد است که تنها عدم تمرکز باعث به وجود آمدن چنین آماری شده است.

سرمربی فرانسوی در ورزشگاه هارد راک گفت‌: اکنون زمان خوبی برای ما است. سرمربی مادرید در حالی این جمله را گفت‌ که تیمش در چمپیونز کاپ یک تساوی و دو شکست را تجربه کرد و همچنین هشت بار دروازه‌اش باز شد.

رافائل واران در ال کلاسیکو عملکرد ضعیفی داشت و ناچو در حد انتظار ظاهر نشد. همچنین وایخو یک تازه کار محسوب می‌شود. در این شرایط نبود په‌په کاملا حس می‌شود. مدافع پرتغالی پس از ۱۰ سال، تابستان جاری مادرید را ترک کرد و به بشیکتاش پیوست. بازیکن پرتغالی دوست داشت در اسپانیا بماند اما مادرید تنها یک سال قراردادش را تمدید می‌کرد و په‌په آن را نپذیرفت. او می‌خواست دو سال قراردادش تمدید شود. مادرید برای او هنوز جایگزینی پیدا نکرده است و ممکن است به آن نیاز پیدا کند.

عملکرد ضعیف مادرید در خط دفاعی در ال کلاسیکو کاملا آشکار بود. در نیمه نخست، هر دو تیم با ۱۱ بازیکن اصلی وارد زمین شدند. کیلور ناواس (بهترین بازیکن مادرید در اردوی پیش‌فصل) در هفت ‌دقیقه دو گل دریافت کرد. رئال مادرید تنها ۹ شوت به سمت دروازه‌ حریفان زد و تعداد ضربات در چارچوب مسی (چهار) با ضربات تیم مادرید برابر بود. زیدان در این باره اظهار کرد: توپ‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی فرانسوی این بازی‌ها را دوستانه و فاصله آنها را نزدیک عنوان کرد اما مادرید پارسال عملکرد بهتری داشت. این تیم در دیدارهای پیش‌فصل ۳ بر یک مغلوب پاری ‌سن‌ ژرمن شد اما در بازی‌های بعد جبران کرد. چلسی را ۳ بر ۲ شکست داد و با یک گل بر بایرن مونیخ پیروز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه