English

راه حل کورتوا برای جلوگیری از بحران در چلسی

دروازه‌بان چلسی معتقد است که اگر تمام بازیکنان چلسی متحد شوند، اتفاقات دو فصل قبل در این تیم رخ نخواهد داد.

راه حل کورتوا برای جلوگیری از بحران در چلسی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، چلسی سابقه خوبی در دفاع از عنوان قهرمانی ندارد. آنها دو فصل قبل در حالی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به عرصه رقابت‌ها گذاشتند که به شکل عجیبی ضعیف بودند و همین باعث شد که در نهایت در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

امسال نیز چلسی با این که چند خرید خوب داشته ولی جدایی نفراتی چون ایوانویچ، جان تری، دیگو کاستا و احتمالا ماتیچ، ممکن است باعث تضعیف شدن این تیم شود.

تیبو کورتوا درباره وضعیت تیمش گفت: ما همه مصمم هستیم که جلوی بحران تیم را بگیریم. بازیکنان باتجربه و خوبی را از دست دادیم ولی در عوض بازیکنانی داریم که موقعیت‌های سخت را تجربه کردند و قهرمانی‌های زیادی دارند. نفراتی چون پدرو، داوید لوئیز، گری کیهیل و فابرگاس از اهمیت خاصی در تیم برخوردار هستند. آنها می‌دانند که در این شرایط باید چه کرد. من امیدوارم با اتحاد بتوانیم جلوی بحران را در تیم بگیریم. همه بازیکنان باید قدرتمندتر از قبل شاهر شوند و از هم بهتر باشند.

او درباره حضور بازیکنان جدید گفت: من امیدوارم نفرات جدیدی که به تیم اضافه شدند، خیلی زود با تیم هماهنگ شوند. به حضور این افراد در تیم نیاز داریم. حضور باکایوکو، موراتا و رودیگر روحیه تیم را بالا برده است. نفراتی که ما در تیم داریم از بقیه تیم‌ها کمتر است و همین ممکن است که هواداران را نگران کند. بر خلاف پارسال، در لیگ قهرمانان هم بازی داریم و نسبت به سال گذشته رقابت‌های زیادی خواهیم داشت.

چلسی در دیدارهای دوستانه پیش فصل عملکرد خوبی نداشت و نتایج خوبی کسب نکرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه