English

رونالدو تنها دارایی زیدان

سرمربی رئال مادرید نبود مهاجم پرتغالی را در دیدارهای پیش‌فصل بیشتر از هر موقع دیگر حس کرد چون مهاجمانش در گلزنی ناکام بودند.

رونالدو تنها دارایی زیدان

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در حال جهانگردی است و در تعطیلات به سر می‌برد این در حالی است که زین الدین زیدان در آمریکا به او نیاز داشت. سرمربی فرانسوی مادرید که در اردوی پیش‌فصل، نبود بازیکن شماره هفت را کامل احساس کرد، تا سوپر جام اسپانیا او را همراه نخواهد داشت. بدون مهاجم پرتغالی، مادرید در گلزنی به مشکل برخورد. دو مهاجم دیگر مادرید یعنی گرت بیل و کریم بنزما در سه بازی پیش‌فصل ناامیدکننده ظاهر شدند. مهاجمان ولزی و فرانسوی در گلزنی ناتوان بودند و نتوانستند دروازه‌ منچستریونایتد، منچسترسیتی و بارسلونا را باز کنند.

مادرید زمانی که آلوارو موراتا را در اختیار داشت در نبود رونالدو مشکلی نداشت. مهاجم اسپانیایی با وجود نیمکت نشینی دومین گلزن برتر تیمش محسوب می‌شد. نبود این بازیکن و عملکرد ضعیف بیل و بنزما باعث شد که کاسیمرو، کواچیچ، مارکو آسنسیو و اسکار برای سفیدپوشان در چمپیونز کاپ گلزنی کنند.

بیل در مدت هشت روز و سه بازی با وجود آزادی عملی که در نبود رونالدو داشت، نتوانست کاری انجام دهد و تنها سه شوت در چمپیونز کاپ به سمت دروازه حریفان زد که هیچ یک از خط دروازه عبور نکرد. بنزما نیز مشابه این آمار را به ثبت رساند. او برابر سیتی در پاس دادن به لوکا مودریچ خیلی دیر عمل کرد و برابر بارسلونا یک ضد حمله را به راحتی از دست داد.

بیل که در ترکیب اصلی برابر بارسلونا حضور داشت، هشت پاس داد و ۱۲ بار به توپ ضربه زد. آسیب‌دیدگی‌های متعدد، او را از شرایط آرمانی دور کرده است. آمار گلزنی مهاجم ولزی در فصل ۱۶ – ۲۰۱۵ به هر ۱۲۵ ‌دقیقه یک گل، رسید و فصل گذشته این آمار بدتر شد و تا هر ۲۱۵ ‌دقیقه یک گل رسید. این آمار کاملا بر خلاف عملکرد رونالدو بود. مهاجم پرتغالی در هر ۹۸ ‌دقیقه گلزنی کرد. بنزما نیز فاصله زیادی با ستاره پرتغالی دارد. بازیکن فرانسوی در هر ۱۷۰ ‌دقیقه یک بار گلزنی کرد. این آمار به ثبت رسیده توسط بیل و بنزما در هشت روز مانده به نخستین جام فصل نگران کننده است. مادرید در دیدار برابر منچستریونایتد در سوپر جام اروپا مرد گلزن خود یعنی رونالدو را همراه نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه