English

مهدوی‌نیا: امیدواریم رنکینگ تیم پاراکانو در مسابقات قهرمانی جهان ارتقا یابد

سرمربی تیم ملی پاراکانو ایران گفت: تیم ملی شرایط آمادگی خوبی دارد و امیدواریم نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی جهان کسب کند و ملی پوشان رنکینگ خود را ارتقا دهند.

مهدوی‌نیا: امیدواریم رنکینگ تیم پاراکانو در مسابقات قهرمانی جهان ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود مهدوی‌نیا درباره اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو گفت: شرایط ملی‌پوشان خیلی خوب شده است به ویژه شهلا بهروزی‌راد، نادر عیوضی، اسلام جاهد و اکبر طهماسبی و امیدوار هستیم نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی جهان کسب کرده و رنکینگ خود را بهبود بخشند.

او افزود: در جریان اردوهای آمادگی از قایقرانان تست گرفتیم که نتیجه خوبی به همراه داشته است و ملی پوشان در شرایط ایده‌آل‌تری قرار گرفتند. شورش دلپسند و رویا سلطانی هم تمرینات‌شان را دنبال می‌کنند. سلطانی توانسته است در قایق کایاک پارو بزند و وی را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کنیم. دلپسند هم باید تمریناتش را ادامه دهد تا بتواند بر قایق کایاک سوار شده و برای مسابقات آماده شود.

سرمربی تیم ملی پاراکانوی کشورمان درباره اردوهای آمادگی اظهار کرد: اردوهای تیم ملی تا ۲۹ مردادماه یعنی اعزام به مسابقات جهانی جمهوری چک ادامه دارد و سپس مسابقات قهرمانی کشور برگزار شده و اردوهای آمادگی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی تشکیل خواهد شد.

تیم ملی با ترکیب نادر عیوضی، اسلام جاهد و شهلا بهروزی‌راد به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد. اکبر طهماسبی هم شرایط خوبی دارد اما به گفته مهدوی‌نیا به مسابقات اعزام نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه