English

ماریا شارپووا: انتقادات مرا قوی‌ترکرده است

ماریا شارپووا، قهرمان تنیس روسیه که بعد از ۱۵ ماه محرومیت دوباره به میادین تنیس بازگشته است، اعلام کرد که علی‌رغم انتقادات زیادی که به او شده فقط علاقه‌اش به تنیس افزایش یافته است.

ماریا شارپووا: انتقادات مرا قوی‌ترکرده است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از یورو اسپورت، ماریا شارپووا به دلیل مصرف ملدونیوم ۱۵ ماه محروم شد. این تنیسور ۳۰ ساله در ماه آوریل دوباره به مسابقات تنیس بازگشت. او با وایلد کارت در مسابقات اپن مادرید و اپن ایتالیا شرکت کرد اما به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران نتوانست در ویمبلدون حضور یابد.

شاراپووا که دوباره قصد دارد هفته‌ آینده در استنفورد مسابقه دهد اعلام کرد که اتفاقات در سال اخیر او را قدرتمندتر کرده است.

شاراپووا در این باره گفت‌: دو سال اخیر بسیار سخت بود؛ سخت‌تر از تمام سال‌هایی که گذرانده‌ام. با این حال علاقه من به تنیس کمتر نشده و حتی بیشتر هم شده است. من خودم را برای مسابقات شمال آمریکا آماده می‌کنم. این مسابقات یکی از محبوب‌ترین‌ها برای من است و تمام تلاشم را در این مسابقات خواهم کرد.

شاراپووا افزود: من از حرف‌هایی که درباره‌ام زدند آگاهی دارم. برخی انتقادات از من در رسانه‌ها مطرح شد. فکر نمی‌کنم که هیچ وقت نتوان این حرف‌ها را نادیده گرفت اما من تمان تلاشم را کردم که به طور کلی با انتقادها خوب برخورد کنم. من هیچ وقت به توهین‌ها با توهین جواب ندادم. همیشه این مساله برایم مهم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی