English

ال کلاسیکو و موهبت یک میلیارد دلاری میامی

میامی به لطف رئال مادرید و بارسلونا به یک میلیارد دلار خواهد رسید.

ال کلاسیکو و موهبت یک میلیارد دلاری میامی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، میامی، دومین شهر مهم آمریکا (در کنار لس آنجلس) از لحاظ توریست و بازدید از مدت‌ها پیش رویای برگزاری رویدادی همچون ال کلاسیکو را در سر داشت. این کار هزینه برداشت اما به زودی جبران خواهد شد. یک شهر منظم، یک ورزشگاه کامل، تماشاگران فراوان از هر دو تیم و پیشنهاد خوب هتل‌داران این اتفاق را ممکن می‌کند. بارسلونا و رئال مادرید به جنوب فلوریدا سفر کردند و حضور این دو تیم درآمدی نزدیک به یک میلیارد دلار به این شهر خواهد رساند.

اشتیاق مردم برای این بازی در میامی قابل توصیف نیست. از زمانی که شهرهای میزبان برگزاری چمپیونز کاپ ۲۰۱۷ مشخص شد هواداران نسبت به نخستین ال کلاسیکو در آمریکا و در خارج از اسپانیا پس از سال۱۹۸۲ واکنش نشان دادند. این اشتیاق بر قیمت بلیت‌ها تاثیرگذار بود (ارزان‌ترین آن ۴۰۰ دلار است).

ورزشگاه هارد راک میزبان ال کلاسیکو بیرون از شهر قرار دارد و ۶۵۰ هزار و ۳۲۶ تماشاگر می‌توانند بازی را از نزدیک نگاه کنند. ۲۰ جایگاه اختصاصی در این ورزشگاه است که دو جایگاه آن توسط کارملو آنتونی و لبرون جیمز رزرو شدند. دو بازیکن حاضر در NBA برای خرید بلیت ۶۰ هزار تا ۸۰ هزار دلار هزینه کردند تا ال کلاسیکو را از نزدیک تماشا کنند.

همه بلیت‌ها در نخستین روز به فروش رسید. مسئول برگزاری این بازی گفت‌: دو تیم بارسا و مادرید محبوبیت زیادی دارند و تماشاگران می‌توانند بازی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را تماشا کنند ( رونالدو در این بازی‌ها حضور نخواهد داشت).

تب ال کلاسیکو در میامی

استقبال از این بازی به حدی بوده که هتل‌داران محله‌های مشهور شهر اعلام کردند تخت خالی ندارند.

از طرفی فروش دوباره بلیت در آمریکا قانونی است البته زمانی که مالیات آن پرداخت شود. یک هوادار بارسلونا که از کلورادو به میامی سفر کرده است در گفت‌وگو با Cadena Ser‌ اظهار کرد: ۲۰۰۰ دلار برای بلیت پرداخت کردم که با مالیات به ۲۱۱۴ دلار رسید.

تماشاگران برای تماشای تمرینات دو تیم در ورزشگاه هارد راک نیز باید هزینه کنند. قیمت هر بلیت ۳۰ دلار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه