English

رجز خوانی امیر علی‌اکبری برای رقیب آمریکایی؛

نشان خواهم داد مبارزه واقعی یعنی چه!

مبارز ایرانی فعال در MMA در آستانه دیدار با رقیب آمریکایی خود در نشست خبری شرکت کرد.

نشان خواهم داد مبارزه واقعی یعنی چه!

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، امیر علی اکبری، فایتر ایرانی که در تورنمنت MMA ژاپن شرکت می‌کند باید در ادامه رقابت ها فردا به مصاف تایلر کینگ از آمریکا برود. در حالی که رقیب آمریکایی در طول چند ماه گذشته مدام علیه علی اکبری صحبت کرد و برای او کری خواند، این بار در نشست خبری، مبارز ایرانی به صحبت درباره این ورزشکار و مبارزه با او پرداخت و گفت‌: ابتدا باید درباره وضعیت خودم این را بگویم که من یک کم سرما خورده بودم  ولی در حال‌ حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارم. تایلر در چند ماه گذشته زیاد حرف زده است و وقتش رسیده که درس خوبی به او بدهم. من اصلا ا و را نمی شناسم و بازی‌های تایلر را تازه دیده‌ام. او مدام در مورد من صحبت می‌کند تا شناخته شود. در طول چند  ماه اخیر تمرینات خیلی خوبی داشتم  و خودم را آماده کردم تا بهترین نمایش خودم را در ژاپن برای هوادارانم به نمایش بگذارم.  می‌خواهم در اینجا برنده شوم. مطمئن هستم که این بازی فوق‌العاده‌ جذاب خواهد شد و همه از دیدن آن لذت خواهند برد. من باعث شدم تا رویاهای او به حقیقت بپیوندد و با من رقابت کند! ولی دیگر وقت آن رسیده است که طوری با او مبارزه کنم تا فقط بتواند با نی غذا بخورد!

اکبری در پایان صحبت‌های خود گفت‌: من غیر از باختی که به میرکو داشتم، در باقی رقابت‌ها با قدرت پیروز شدم و در حال‌ حاضر  که میرکو بازنشسته است، من قهرمان "رایزین" هستم. من اینجا را خانه خودم می‌دانم و دوست دارم در آینده بار دیگر به اینجا باز گردم.

همچنین تایلر کینگ نیز درباره این دیدار برای علی اکبری کری خواند و گفت: او رقابت جدی تا الان نداشته است. به او نشان خواهم داد مبارزه واقعی یعنی چه.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه