English

آغاز تمرینات وزنه‌بردار کلمبیایی برای پنجمین حضور در المپیک

وزنه‌بردار طلایی کلمبیا در المپیک ریو که بعد از قهرمانی از دنیای ورزش خداحافظی کرد، تمریناتش را برای پنجمین حضور در المپیک آغاز می‌کند.

آغاز تمرینات وزنه‌بردار کلمبیایی برای پنجمین حضور در المپیک

به گزارش خبرگزاری موج، اسکار فیگورا وزنه‌بردار کلمبیایی که در المپیک ریو موفق به کسب مدال شد، در تلاش است برای پنجمین بار در بازی‌های المپیک که در سال 2020 در توکیو برگزار می‌شود، شرکت کند.

بعد از قهرمانی این ورزشکار در دسته 62 کیلوگرم مردان، تصویری از وی در سراسر جهان منتشر شد که بسیار احساساتی بود. اگرچه بعد از حضور اسکار در 4 دوره المپیک، مدال ریو نخستین مدال وی به شمار نمی‌رفت، اما مدال طلای وی نخستین مدال وزنه‌برداری کلمبیا در بخش مردان محسوب می‌شد.

اسکار بعد از قهرمانی کفش‌هایش را روی سکو گذاشت و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. وی در این باره گفته بود: 22 سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم و حالا وقت بازنشستگی است.

 

این ورزشکار برای مسابقات 2018 تمریناتش را از هفته آینده آغاز می‌کند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کلمبیا گفت: اسکار در بهترین شکل از نظر فیزیکی به سر می‌برد. او حالا 34 ساله است و تمریناتش را از هفته آینده آغاز می‌کند. ما تمرینات او را می‌بینیم، اگر شرایط خوبی داشته باشد، می‌تواند در مسابقات شرکت کند.

وی افزود: هدف او شرکت در بازی‌های المپیک برای پنجمین بار و کسب مدال طلاست.

این ورزشکار با انتشار عکسی ابراز امیدواری کرده بتواند در بازی‌های المپیک 2020 شرکت کند.

پینیلا سرمربی تیم ملی کلمبیا به مدت 25 سال از نیروهای نظامی بوده که با اسکار در سال 2004 زمانی که وی سرباز بود، آشنا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه