English

خوان سیچلو: صعود به دور دوم با بازیکنان جوان خوشحال کننده است

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: هدف ما از حضور در قهرمانی آسیا کسب تجربه و پیشرفت روز به روز است.

خوان سیچلو: صعود به دور دوم با بازیکنان جوان خوشحال کننده است

به گزارش خبرگزاری موج، خوان سیچلو پس از پیروزی سه بر صفر تیم امید ایران برابر چین تایپه و صعود به عنوان صدرنشین گروه B اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که چین تایپه تیم خوبی است. خوشحالم با وجود آنکه در ست دوم در آستانه شکست بودیم توانستیم با ریکاوری به بازی برگردیم و در نهایت برنده ست شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران ادامه داد: تیم ما تجربه کافی ندارد. شش بازیکن اصلی ما نفراتی هستند که در لیگ برتر ایران در فصل گذشته بازی نمی‌کردند و ذخیره بودند. بنابراین اینکه در همه لحظه‌ها تیم بهتر میدان نباشیم امری طبیعی است.

سیچلو افزود: این بسیار خوشحال کننده  است که تیم ایران توانست مقتدرانه به عنوان سرگروه به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کند. در دور دوم امکان این را پیدا کردیم که با دو تیم بزرگ چین و استرالیا بازی کنیم. معتقدم این مسابقات در ادامه روند یادگیری و کسب تجربه بازیکنان را کامل‌تر می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال امید درباره عملکرد فنی تیم گفت: در زدن سرویس بیش از بحث فنی، بحث روانی مطرح است و ضعف در این فاکتور را نمی‌توان به دلیل خاصی ربط داد.در ابتدای بازی ما شروع خوبی در زدن سرویس داشتیم و با سرویس‌های خوب  در ست اول توانستیم دریافت‌کننده تیم حریف را که کاپیتانشان هم بود از بازی بیرون کنیم اما در ادامه در اجرای تاکتیک خودمان به مشکل برخوردیم.

خوان سیچلو در پایان درباره دیدار های مرحله دوم گفت: هدف ما از شرکت در این مسابقات آنست که بازیکنان پیشرفت کنند و تجربه بدست بیاورند. همیشه از آن‌ها می‌خواهیم که حداکثر توان خودشان را به کار ببرند اگر این میزان برای پیروزی کافی باشد، قطعا برای ما خوشحال‌کننده‌تر است که برنده هم بشویم. هدف این است بازیکنان همه توان خود را بگذارند و اگر مانند بازی روز گذشته مقابل پاکستان با همه توانشان بازی نکنند، من عصبانی می‌شوم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی