English

مظفر: در بازی‌های دوستانه شناخت کاملی از بازیکنان پیدا می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است با حضور در مسابقات تدارکاتی، کادرفنی شناخت کاملی از بازیکنان اردونشین پیدا می‌کند.

مظفر: در بازی‌های دوستانه شناخت کاملی از بازیکنان پیدا می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری دیدار تدارکاتی برابر میانمار گفت: تیم میانمار حدود سه ماه و نیم است که در اردوی شبانه روزی به سر می‌برد و دو بازی دوستانه با تیم تایلند برگزار کرده که یک دیدار با نتیجه 2 - 2  و یک دیدار با نتیجه 4 بر دو سود تایلند به پایان رسیده است. این تیم خود را برای حضور در مسابقات جنوب شرق آسیا آماده می کند. همانطور که می دانید تیم میانمار فوتبال قوی در آسیا دارد و فوتسالش هم بی تاثیر از این قاعده نیست. برابر تیمی به میدان رفتیم که بسیار پرقدرت ظاهر شد.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از تیم فوتسال بانوان تایلند داریم و هر بار این تیم را با اختلاف یک یا دو گل شکست داده ایم، به این نتیجه می رسیم با بازیهای تدارکاتی که برابر میانمار انجام داده، هر دو تیم قوی هستند.

وی در ادامه بیان کرد: ملی پوشان ایران بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و طبق برنامه ریزی که داشتیم، در نیمه اول و در بهترین زمان  گل به ثمر رساندند. ما نیاز به اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه داشتیم تا تک تک بازیکنان را محک بزنیم وبه شناخت دقیقی از عملکردشان برسیم. در دو اردوی تداکاتی کوتاهی که پشت سر گذاشتیم نکاتی را به بازیکنان مطرح کرده و تمرینات را انجام داده بودیم و نتیجه اردو و تمرینات در بازی با میانمار تا حدودی مشخص شد.

مظهر در ادامه افزود: یکسری برنامه در دفاع و حمله داشتیم که به مرحله اجرا گذاشته شد و بازیکنان را از نظر شناخت ترکیب، نقاط ضعف و قوت تیم و اینکه تاکتیک ها در بازی جا بیفتاد و چقدر قابلیت اجرا دارد، محک زدیم. در واقع بچه ها ما را در مسابقه ای که برابر میانمار انجام دادند، امیدوار کردند. در دیدار تدارکاتی روز گذشته برابر میانمار از هر 15 بازیکن (12 بازیکن و 3 دروازه بان)در زمین بازی استفاده کردیم. برایمان مهم بود که بازیکنان در شرایط مسابقه حضور داشته باشند و محک بخورند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: در 5 دقیقه آخر بازی به تاکتیک پاورپلی روی آوردیم که فرزانه توسلی یکی از دو گل آخر را در این 5 دقیقه به ثمر رساند. بازی بسیار مفیدی برای ما بود و  به لحاظ تاکتیک هایی که در دو اردوی تدارکاتی داشتیم، بازیکنان را محک زدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه