English

گواردیولا: ام‌باپه؟ هر چیزی امکان پذیر است

سرمربی منچسترسیتی امکان امضای قرارداد باشگاه را با مهاجم موناکو بعید نمی‌داند.

گواردیولا: ام‌باپه؟ هر چیزی امکان پذیر است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، منچسترسیتی در چمپیونز کاپ آمریکا پنج‌شنبه صبح برابر رئال مادرید قرار خواهد گرفت. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی گفت‌: دنیلو می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند حتی در سمت چپ. او می‌تواند از همه جهات به تیم کمک کند. او بازیکن توانمندی است و خیلی خوشحالم که می‌توانیم چنین بازیکنی را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی منچسترسیتی درباره تقابل با مادرید و تیم‌های اسپانیایی گفت‌: با مادرید مانوئل پیگرینی و ژوزه مورینیو روبه‌رو شدم اما هنوز با مادرید زین‌الدین زیدان بازی نکردم. با مادرید پیگرینی در امتیاز ۹۹ برابر بودیم. مادرید اکنون در عرض سه سال، دو بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده و این نشان می‌دهد که تیم خیلی خوبی است. برای من رویارویی با تیم‌های اسپانیایی هیجان انگیز است. تقابل با بهترین‌ها خیلی خوب است و آخرین آن مادرید خواهد بود. هیچ تیمی مانند مادرید در رقابت‌ کردن حرفه‌ای نیست.

گواردیولا در ادامه افزود: برابر تیم قهرمان اروپا بازی خواهیم کرد. می‌توانیم سطح خود را بسنجیم. چیزی نسبت به فصل گذشته تغییر نخواهد کرد. به دنبال بهترین‌ها هستیم. درست است که فصل گذشته به عناوینی که می‌خواستیم نرسیدیم اما سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. امسال برای فتح همه عناوین تلاش خواهیم کرد.

منچستر سیتی نیز خواهان کیلیان ام‌باپه است و می‌تواند ۱۶۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن از موناکو هزینه کند. سرمربی اسپانیایی درباره نقل‌ و انتقالات گفت‌: مهاجمان زیادی داریم. باید شرایط نقل‌ و انتقالات را ببینیم که تا ۳۱ آگوست ادامه‌ دارد اما لیگ دوازدهم این ماه شروع می‌شود. تیم‌های زیادی با بازیکنان امضا خواهند کرد و بازیکنانشان را خواهند فروخت. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. ام‌باپه، بازیکن موناکو است حرفی برای گفتن ندارم. نمی‌خواهم وارد این جریان شوم. نیمار نیز هنوز بازیکن بارسلونا است و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ام‌باپه، بازیکن موناکو است. فرضیات زیادی مطرح می‌شود. با این حال تا ۳۱ آگوست می‌توان بازیکن جدید جذب کرد. باید دید به این تیم خواهند آمد یا نه.

گواردیولا درباره رقابت‌ با مادرید در جذب یک بازیکن گفت‌: مادرید قدرت اقتصادی بالاتری نسبت به سیتی، منچستریونایتد و بارسلونا دارد. تنها ما برای خرید بازیکن زیاد خرج نکردیم. دیگر تیم‌ها بیشتر خرج کردند. بستگی دارد باشگاه‌ها به چه بازیکنانی نیاز دارند. به زمان زیادی نیاز داریم تا بتوانیم با مادرید و بارسلونا در این زمینه رقابت کنیم.

دنی آلوس می‌توانست پس از جدایی از یوونتوس، منچسترسیتی را انتخاب کند اما به پاری ‌سن‌ ژرمن پیوست. سرمربی پیشین بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: آلوس آزاد بود و تصمیم گرفت که باشگاهش را ترک کند. برای او به خاطر سال‌هایی که در بارسلونا با هم بودیم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. پاری ‌سن‌ ژرمن بهترین انتخاب برای او بود و من آن را پذیرفتم. دنیلو، کیل واکر و مندی نیز گزینه‌های خوبی برای تقویت خط دفاعی مان بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه