English

مورینیو برای خرید ستاره ولزی رئال مادرید شرط گذاشت

محتوی مکالمه‌ای که سرمربی منچستریونایتد با ستاره ولزی رئال مادرید قبل از بازی دوستانه اخیر دو تیم داشتند، فاش شده است.

مورینیو برای خرید ستاره ولزی رئال مادرید شرط گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مارکا، پیش از بازی روز گذشته (دوشنبه) تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و رئال مادرید در جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا که با تساوی یک بر یک در 90 دقیقه و پیروزی 2 بر یک شیاطین سرخ در ضربات پنالتی خاتمه یافت، دوربین‌های تلویزیونی لحظه‌ای را تونل رختکن‌های ورزشگاه سانتا کلارای کالیفرنیا شکار کردند که ژوزه مورینیو سرمربی منچستری‌ها گرث بیل ستاره ولزی رئال مادرید را در آغوش گرفت و  چند جمله‌ای با او صحبت کرد.

حالا یک برنامه تلویزیونی با عنوان «خوگونس دلاسگزتا» در تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که توانسته به محتوای مکالمه آقای خاص و گران‌ترین بازیکن کهکشانی‌ها پی ببرد.

طبق ادعای این برنامه، مورینیو که با اکثر بازیکنان سابقش خوش و بش کرد، به بازیکن پیشین تاتنهام می‌‌گوید: «نمی‌‌توانم تو را بخرم چون خودت حرفی (درباره اینکه می‌خواهی از رئال مادرید جدا شوی) نمی‌زنی!»

مورینیو چندی پیش هم به صورت غیر مستقیم به تمایلش برای خرید ستاره‌های رئال مادرید و البته کم بودنش شانس‌ خود برای انجام این کار اعتراف کرده بود. او گفته بود: «من هرگز احساس نکردم که کریستیانو یا بیل خواهان جدایی از رئال مادرید هستند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه