English

خرید ۶ میلیون یورویی حریف پرسپولیس

تیم فوتبال الاهلی عربستان در ادامه ریخت و پاش خود در تابستان، یک بازیکن برزیلی را به قیمت 6 میلیون یورو جذب کرد.

خرید 6 میلیون یورویی حریف پرسپولیس

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اسپورت، الاهلی حریف تیم فوتبال پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید. این تیم عربستانی به دنبال تقویت خود در تابستان است و قصد دارد که با جذب بازیکنان بزرگ و گران قیمت نه تنها در لیگ عربستان،‌ بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد.

الاهلی در ادامه فعالیت خود در فصل جابجایی تابستانی این بار با لئوناردو دسوزا، بازیکن برزیلی پارتیزان به توافق نهایی رسید و رسما قرارداد امضا کرد. این بازیکن برزیلی با رقم 6 میلیون یورو به الاهلی پیوسته است. رقمی که به احتمال زیاد معادل کل بودجه یک فصل تیم فوتبال پرسپولیس باشد و این به خوبی نشان می‌دهد که چه تفاوت بزرگی بین پرسپولیس و الاهلی وجود دارد و  کار نماینده ایران برای صعود به دور بعد بسیار سخت است.

الاهلی در تابستان سرمربی خود را هم تغییر داد و ربروف جوان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است. طبق قانون فدراسیون فوتبال عربستان تیم های این کشور می توانند از 6 بازیکن خارجی در ترکیب خود بهره ببرند و همین باعث شده تا شاهد خریدهای نجومی تیم های سعودی باشیم.

این باشگاه عربستانی پیش از این هم با ابوبونا مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال نیجریه که سابقه بازی کردن برابر ایران در جام جهانی 2014 را در کارنامه دارد به توافق رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه