English

ترکیب ناموزون کشتی فرنگی در مسیر پاریس

برخلاف ترکیب تیم کشتی آزاد، ترکیب تیم کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی پاریس چندان جور نیست.

ترکیب ناموزون کشتی فرنگی در مسیر پاریس

به گزارش خبرگزاری موج، برخلاف ترکیب تیم کشتی آزاد، ترکیب تیم کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی چندان جور نیست و به نظر با کمی مهندسی در انتخابی تیم ملی این ترکیب می‌تواند بهینه شود.

علی اشکانی شاید ناراحت‌ترین فرد پس از مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی است، رفتن نسل قدیم و مصدومیت برخی ستاره ها دست اشکانی را بسته و میدان دادن به نفرات جوان در میدانی مثل مسابقات جهانی ریسکی بزرگ برای مربیانی با جایگاه علی اشکانی است.

اشکانی از همان وزن نخست با مشکل روبه‌روست. جایی که مردانی جوان نفر اول انتخابی شده و سامان عبدولی مدعی اصلی این وزن با هیچ فرمولی در قواره تیم اعزامی جای نمی‌گیرد. عبدولی که بی شک بهترین فرنگی کار سبک وزن است با وعده تو خالی راهی وزنی بالاتر در مسابقات انتخابی شد اما اکنون راهی برای بازگشت برایش مهیا نشده است.

در وزن ٦٦ کیلو محمد الیاسی برخلاف انتظارات روی سکو اول ایستاد اما به نظر می‌رسد که علی ارسلان گزینه مدنظر کادرفنی باشد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت تکلیف این وزن چه می شود.

در ٧١ کیلوگرم فرشاد بلفکه در انتخابی اول شد اما در این وزن نیز علی گرایی بیشتر به نفر مدنظر کادرفنی شباهت دارد. در ٧٥ کیلوگرم پیام بویری روی سکو اولی ایستاد اما بازگشت عبدولی به اردوها و انتخابی مجدد سعید عبدولی را امیدوارتر از قبل کرده تا در نبود ولاسوف و مادسن قلدر امسال مدالی خوشرنگ در مسابفات جهانی بدست آورد.

در اوران 80، ٨٥ و ٩٨ کیلوگرم یوسف قادریان، حسین نوری و مصطفی صالحی زاده بدون دغدغه آماده حضور در پاریس هستند اما قائده سنگین وزن متفاوت است. در ١٣0 کیلوگرم کادرفنی نیم نگاهی به بهنام مهدی زاده هم دارد و عبور از جیلی کمی سخت به نظر می‌رسد.

به هر شکل کشتی فرنگی در فاصله 27 روز مانده به مسابقات جهانی روزهای پر تلاطم را تجربه خواهد کرد و باید دید که کادرفنی در نهایت می تواند ترکیب دل خواه خودش را روانه مسابقات جهانی کند یا باید به انتخابی تیم ملی احترام بگذارد؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی