English

با امضای تفاهم‌نامه بین شرکت توسعه و فدراسیون فوتبال

بلیت فروشی ورزشگاه آزادی رسما به شرکت توسعه و تجهیز واگذار شد

مدیریت فروش بلیت ورزشگاه آزادی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد.

بلیت فروشی ورزشگاه آزادی رسما به شرکت توسعه و تجهیز واگذار شد

به گزارش خبرگزاری موج، برای بررسی نحوه واگذاری بلیت فروشی ورزشگاه آزادی، نشست مشترکی روز گذشته در دفتر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد.

 در این نشست که "عباباف" مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، "مدبر" مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، "تاج" رییس فدراسیون فوتبال، "طاهری" مدیرعامل پرسپولیس و "افتخاری" مدیرعامل استقلال حضور داشتند، صورتجلسه ساماندهی و بهبود وضعیت فروش بلیت مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به تصویب حاضران رسید.

بنا بر اعلام مدبر و بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده در این نشست، مقرر شد مدیریت فروش بلیت مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل جدید در ورزشگاه آزادی، به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شود.

بر اساس اظهارات مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و هم‌چنین رییس فدراسیون و سازمان لیگ، این شرکت به عنوان مالک مجموعه ورزشی آزادی با دارا بودن عنوان تخصصی در امور ورزش، می تواند نسبت به ارتقای سیستم موجود و راهبری آن اقدام کند.

در این نشست "رغبتی" مشاور معاونت ورزشی وزارتخانه، "شهرابی" مدیر حراست شرکت توسعه، "طباطبایی" مدیر مجموعه ورزشی آزادی، "حمیسی" مدیر حراست فدراسیون فوتبال، "خسروشاهی" مدیر حقوقی شرکت توسعه و "جمشیدی" مشاور حقوقی مدیرعامل شرکت نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه