English

بونوچی: پوشیدن پیراهن میلان برای خودم هم عجیب است

مدافع ایتالیایی معتقد است که دلایل خاصی برای جدایی از یوونتوس و پیوستن به میلان داشته که یکی از عمده‌ترین آنها سکو نشینی برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بود.

بونوچی: پوشیدن پیراهن میلان برای خودم هم عجیب است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از گاتزتا دلواسپورت، در یکی از جنجالی‌ترین نقل‌ و انتقالات این فصل فوتبال اروپا لئوناردو بونوچی با جدایی از یوونتوس به میلان رفت تا در دفاع این تیم قرار گیرد. بونوچی ۳۰ ساله و ماسیمیلیانو آلگری در طول فصل گذشته کشمکش‌های زیادی با هم داشتند که همین باعث شد در یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا آلگری تصمیم بگیرد مدافع تیمش را به روی سکو بفرستد.

در این رابطه مدافع ملی‌پوش میلان، گفت‌: مردم فکر می‌کنند که آن اتفاق اصلی‌ترین دلیل جدایی‌ام از یوونتوس بود ولی باید این را بگویم که آن اتفاق، اتفاق آخری بود که متوجه شدم باید یوونتوس را  ترک کنم. صبرم به سر رسیده بود و قبل از آن هم اتفاقات دیگری بود که فهمیدم باید تورین را ترک کنم. در بازی‌هایی که برای یوونتوس داشتم ۱۰۰ درصد توان خودم را به نمایش گذاشتم و اصلا روزی تصور نمی‌کردم که خودم را در پیراهن میلان ببینم. الان که پیراهن میلان را بر تن خودم می‌بینم تعجب می‌کنم. نمی‌توانستم با آن مسائل کنار بیایم. نیاز دارم که حس مهم بودن داشته باشم. بعضی از مواقع زیباترین ازدواج‌ها هم به جدایی ختم می‌شود. من برای یوونتوس زحمت زیادی کشیده‌ام و یووه هم قدردان من بود. تصمیم آسانی نبود که بخواهم جدا شوم.

او در ادامه صحبت‌های خود، گفت‌: هفت سال در یک تیم بودن کم نیست. با این حال باید این را بگویم که از الان فقط به میلان فکر می‌کنم. باید بتوانیم هر طور شده با میلان به لیگ قهرمانان اروپا برسیم. میلان تیم بزرگی است و همواره قهرمانی‌ها و افتخارات زیادی را کسب کرده است. این تیم شایسته احترام بیشتری در ایتالیا و اروپا است. خوشحالم که امسال سرمایه‌گذاری خوبی در جذب بازیکن صورت گرفته است و من امیدوارم این سرمایه‌گذاری به کسب نتیجه‌ منتهی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه