English

کشتی آزاد نوجوانان آسیا/ سه نماینده ایران حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی سه وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز (جمعه) در شهر بانکوک تایلند برگزار شد.

کشتی آزاد نوجوانان آسیا/ سه نماینده ایران حریفان خود را شناختند

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، نتایج وزن کشی نمایندگان ایران در اوزان ۴۲، 50 و 58 کیلوگرم کشتی آزاد نوجوانان آسیا به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران هند و قزاقستان می‌رود.

در وزن 50 کیلوگرم محمد ابراهیمی در کشتی نخست با حریفی از کشور هند مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران مغولستان و قزاقستان پیکار می‌کند.

در وزن 58 کیلوگرم مرتضی پورمرتضوی در دور اول با کشتی‌گیر یمنی مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان ازبکستان و قزاقستان می‌رود. در این وزن 12 نفر به روی باسکول رفته اند.

رقابت‌های اوزان فوق فردا (شنبه) برگزار می شود و سید عرفان جعفریان، مهدی عشقی، امیرحسین مقصودی، سید مبین حسینی، میثم زارع، عباس فروتن و سید مهدی هاشمی به ترتیب در اوزان ۴۶، ۵۴، ۶۳، ۶۹، ۷۶، 85 و 100 کیلوگرم روز یکشنبه به مصاف رقبای خود می روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی