English

آینده براوو در من‌سیتی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

باشگاه منچسترسیتی اقدامی انجام داده است که آینده دروازه‌بان شیلیایی‌اش را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

آینده براوو در من‌سیتی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه منچسترسیتی برای جذب په‌په رینا از ناپولی به آبی‌پوشان شهر ناپل پیشنهادی 2.6 میلیون پوندی ارائه کرده است که با توجه به حضور سه دروازه‌بان دیگر در این تیم، ادرسون، کلودیو براوو و جو هارت، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه من‌سیتی ادرسون را تابستان امسال با قراردادی 35 میلیون پوندی از بنفیکا خرید و جو هارت هم در آستانه امضای قراردادی قرضی با وستهام قرار دارد، پیشنهاد آبی‌پوشان شهر منچستر به دروازه‌بان ناپولی فقط می‌تواند نشانه‌ای از خارج شدن کلودیو براوو از برنامه‌های پپ گواردیولا برای فصل آینده باشد.

به گزارش نشریه دیلی‌میل، ناپولی  پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرده است اما در صورتی که پیشنهادی نزدیک به 4.4 میلیون پوند برای دروازه‌بان 34 ساله‌اش دریافت کند، آن را خواهد پذیرفت. رینا تا پایان فصل پیش رو با ناپولی قرارداد دارد و برای تمدید این قرارداد با تیم سوم فصل گذشته سری A به توافق نرسیده است.

براوو تابستان سال گذشته با قراردادی 15.4 میلیون پوندیاز بارسلونا به منچسترسیتی پیوست اما نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و از اواسط فصل جای خود را به دروازه‌بان دوم تیم ویلی کابایرو داد که در پایان فصل به عناون بازیکن آزاد به چلسی پیوست.

در صورت پیوستن رینا به من‌سیتی، براوو ممکن است به دروازه‌بان سوم این تیم تنزل درجه پیدا کند و آن وقت مشخص نیست که همچنان بخواهد در جمع شاگردان گواردیولا بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی