English

برگزاری نخستین نشست هیأت مدیره صندوق حمایت در حضور سلطانی فر

نخستین جلسه هیأت مدیره صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست هیأت مدیره صندوق حمایت در حضور سلطانی فر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان، نخستین جلسه هیأت مدیره صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمد جمشیدی مدیرعامل و مرتضی فرجی و غلامحسین حسینی اعضای جدید هیأت مدیره صندوق برگزار شد. وزیر ورزش و جوانان در این جلسه که در دفتر او برگزار شد راهکارهای خوبی برای حمایت از صندوق ارائه کرد و گفت: شرکت‌های تابعه صندوق حمایت باید درآمدزا شده و کمتر از منابع دولتی استفاده کنند. آن‌ها باید از کمک‌های وزارت ورزش و جوانان فاصله بگیرند و بتوانند خودگردان شده و روی پای خود بایستند و هزینه‌هایشان را تأمین کنند.

سلطانی‌فر ادامه داد: اساس و رکن تشکیل صندوق هم همین بوده که به وسیله درآمدزایی از استفاده منابع دولتی بی‌نیاز شود.

همچنین وزیر ورزش بر تکریم و احترام به پیشکسوتان و قهرمانان تأکید کرد و خواستار شد که برنامه‌ها و اقدامات صندوق منطبق براین موضوع باشد. وی دراین باره گفت: جایگاه و مقام پیشکسوت باید رعایت شود و حمایت‌های لازم از پیشکسوتان و قهرمانان صورت گیرد.

سلطانی‌فر که بارها حمایت خود را از صندوق و اعضای آن اعلام کرده باردیگر براین موضوع تأکید و بیان کرد: وزارت ورزش از هیچ اقدامی در جهت پشتیبانی از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان دریغ نخواهد کرد.

وزیر ورزش تصریح کرد: از این پس فدراسیون‌ها، ادارات کل ورزش و مجموعه‌های تابعه وزارت ورزش همکاری مناسبی با صندوق خواهند داشت و این امتیاز خوبی برای این مجموعه به حساب می‌آید.

همچنین جمشیدی در این نشست گزارشی از فعالیت‌های صندوق حمایت را به وزیر ارائه کرد.

لازم به یادآوری است، هفته گذشته طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان محمد جمشیدی، مرتضی فرجی و غلامحسین حسینی به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه