English

واکر گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ شد

دفاع راست تاتنهام با قراردادی به آبی‌پوشان شهر منچسترسیتی پیوسته است که او را به گران‌ترین بازیکن دنیا در پست خودش و گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ تبدیل می‌کند.

واکر گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ شد

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه منچسترسیتی با خرید کایل واکر دفاع راست انگلیسی تاتنهام یک رکورد جدید را در تاریخ نقل و انتقالات فوتبال به ثبت رساند.

آبی‌پوشان شهر منچستر بعد از ناکامی در جذب دنی آلوز از یوونتوس به سراغ گزینه دوم‌شان رفتند و حالا گفته می‌شود که او با قراردادی 45 میلیون پوندی که 5 میلیون یورو دیگر به عنوان پاداش در آن در نظر گرفته شده است کیل واکر را از سفیدپوشان لندن خریده‌اند.

این رقم اگرچه با رقم قراردادی که چلسی سال 2014 داوید لوئیز را به پاری‌سن‌ژرمن فروخت برابر است اما واکر را به گران‌قیمت‌ترین مدافعی که تا کنون یک تیم انگلیسی خریده است تبدیل می‌کند.

پیش از این جان استونز که تابستان سال گذشته با قراردادی 47.5 میلیون پوند از اورتون به منچسترسیتی پیوست، گران‌ترین مدافع تاریخ لیگ برتر بود.

علاوه براین رقمی که سیتی برای خرید واکر 27 ساله می‌پردازد او را به گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ فوتبال تبدیل می‌کند. این رکورد به نام رحیم استرلینگی ثبت شده بود که سال 2015 از لیورپول به منچسترسیتی رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه