English

کاراته قهرمانی آسیا - قزاقستان

ادامه مدال‌آوری رده‌های پایه کاراته/ رحیمی‌نژاد هم طلایی شد

نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.

ادامه مدال‌آوری رده‌های پایه کاراته/ رحیمی‌نژاد هم طلایی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان در جریان است، در وزن 60- کیلوگرم امید، مهدی رحیمی نژاد ابتدا 8 بر صفر مقابل هنگ کنگ پیروز شد. در مبارزه دوم نماینده امارات را پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران شسکت داد.

سپس موفق شد حریفی از ویتنام را 6 بر صفر شکست دهد و راهی فینال شود. او در فینال برابر کاراته کایی از اردن قرار گرفت و بانتیجه 5 بر 2 پیروز شد و به مدال طلای این وزن دست یافت.

در وزن 55-کیلوگرم آویشن باقری با پیروزی 2 بر صفرمقابل قرقیزستان و 5 بر یک مقابل ژاپن به فینال راه یافت. باقری در فینال مقابل نماینده کشور میزبان با نتیجه 5 بر یک پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 50-کیلوگرم، سارا بهمن یار با برتری مقابل چین با نتیجه یک بر صفر، چین تایپه با نتیجه 6 بر 2 و هند 6 بر صفر راهی فینال شد. او در فینال به مصاف نماینده قزاقستان رفت و 4 بر 2 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

همچنین در کاتای انفرادی امید، فاطمه صادقی در مبارزه نخست 5 بر صفر هند را برد، سپس تایلند را 4 بر یک شکست داد و در فینال موفق شد 3 بر 2 کاتاروی مالزیایی را شکست دهد و به مدال طلا برسد.

در بخش پسران هم امیریزدان تدین ابتدا کاتارویی از قرقیزستان را 5 بر صفر برد و سپس مقابل نماینده امارات 3 بر 2 پیروز شد و در ادامه نماینده عربستان را 5 بر صفر برد و در فینال برابر کاتاروی ژاپنی نتیجه را 4 بر یک واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

در کاتای تیمی جوانان دختر هم تیم ایران با ترکیب ستاره خاکپور، آرزو لونجی و محدثه نائیجی به میدان رفت و تیم قزاستان را 5 بر صفر برد و سپس در فینال موفق شد تیم مالزی را 4 بر یک شکست دهد و به مدال طلا دست یابد.

کاتای تیمی جوانان پسر هم با ترکیب مهدی شجاعی، پویا حبیبی و مهدی رضایی به مصاف حریفان رفت و ابتدا تیم هند را 5 بر صفر برد سپس موفق شد نماینده قرقیزستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و در فینال هم از سد تیم مالزی با نتیجه 4 بر یک گذشت و به مدال طلا رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه