English

والیبال ساحلی قهرمانی جهان

صعود تیم ملی الف بعد از شکست مقابل برزیل

تیم ملی الف زیر 21 سال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در جدول اصلی مسابقات قهرمانی مردان جهان مغلوب برزیل شد اما به مرحله بعد صعود کرد.

صعود تیم ملی الف بعد از شکست مقابل برزیل

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای مرحله مقدماتی جدول اصلی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 21 سال جهان که از روز گذشته (چهارشنبه) در چین شروع شده است، امروز (پنج شنبه) به پایان رسید.
در دور مقدماتی این رقابت ها 32 تیم در قالب هشت گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه دادند و از هر گروه سه تیم به مرحله بعدی صعود کردند.
تیم ملی الف (جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی) والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران که در گروه D با تیم های برزیل، نروژ و هلند همگروه بود، در دومین مسابقه خود به مصاف برزیل رفت و دو بر صفر مغلوب این تیم شد.
ملی پوشان کشورمان با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 15 نتیجه آخرین دیدار خود را به برزیل واگذار کردند. آنان در دو مسابقه قبلی خود دو بر یک نروژ را شکست داده بودند و دو بر یک نیز مغلوب هلند شدند.
تیم ملی الف ساحلی ایران با یک برد، دو شکست و پنج امتیاز رتبه سوم جدول را به دست آورد و به مرحله بعد صعود کرد. تیم های برزیل با سه برد و 6 امتیاز و هلند با دو برد و پنج امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم از این گروه به مرحله بعد صعود کردند.
تیم ملی الف والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران فردا (جمعه) به مصاف ایتالیا می رود و در صورت شکست این تیم با لتونی روبرو خواهد شد.
آرش رامسری به عنوان مربی و کامران ذوقی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این رقابت ها همراهی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه