English

حمایت اندی ماری از حقوق زنان تنیسور در ویمبلدون

مشکلات مربوط به تبعیض جنسی در تنیس سر و صدای زیادی به پا کرده است. به مسوولان ویمبلدون در رابطه با تعداد مسابقات زنان و مردان برگزار شده در زمین اصلی انتقاد شده است. اندی ماری، تنیسور شماره یک جهان از حقوق زنان در این رابطه حمایت کرده است.

حمایت اندی ماری از حقوق زنان تنیسور در ویمبلدون

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، اندی ماری درخواست کرده است که زنان تنیسور نیز به اندازه مردان بتوانند مسابقات خود را در زمین اصلی برگزار کنند.

در زمین اصلی ویمبلدون در یک روز دو مسابقه مردان و یک مسابقه زنان برگزار شده است.

اندی ماری می‌گوید: من فکر می‌کنم که باید دو مسابقه مردان و دو مسابقه زنان در زمین اصلی برگزار شود، می‌توان بازی‌ها را کمی زودتر شروع کرد. عدم تساوی چیزی است که که من شروع آن را احساس کرده‌ام و در رابطه با آن احساس ناراحتی می‌کنم.

مسوولان ویمبلدون از تصمیم خود درباره تقسیم تعداد بازی‌های زمین اصلی ویمبلدون بین زنان و مردان دفاع کرده‌اند.

گاربینیه موگوروسا درباره بازی کردن خود در زمین شماره دو ویمبلدون، گفت‌: من واقعا تعجب کردم که بازی‌ام در زمین شماره دو برگزار شد. فکر می‌کنم این بازی در سطح بالایی بود. من منتظر هستم که در زمین‌های بزرگ ویمبلدون بازی کنم.

ریچارد لوییس، رئیس اجرایی ویمبلدون گفت‌: سال‌ها مسابقات زنان، مسابقات مردان را تحت تاثیر قرار داده بود اما در این دوره ما نمی‌توانستیم بین چهار تنیسور بزرگ انتخاب کنیم. ما می‌دانیم که آنجلیک کربر، تنیسور شماره یک جهان است و موگوروسا فینالیست دوره قبلی بوده است. مساله زنان و مردان نیستند. ما به این مساله توجه می‌کنیم که ستاره‌های زمان چه کسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه