English

اصفهانیان: امیدوارم اشتباهات داوری به حداقل برسد

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، سرپرست دبیرکلی فدراسیون را فردی پرافتخار و با تجربه خواند.

اصفهانیان: امیدوارم اشتباهات داوری به حداقل برسد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره برگزاری دوره توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر اظهار داشت:خوشبختانه کلاس بسیار خوبی بود و 96 درصد داوران، آن را با موفقیت پشت سرگذاشتند. این نوید خوبی برای آینده داوری ماست. باید به سمتی برویم که همپای بازیکنان، جوانگرایی در دستور کار داوری هم باشد. امیداوارم این عزیزان در آینده بتوانند پاسخ اعتماد فدراسیون فوتبال را بدهند.

وی ادامه داد: در دوره توجیهی، اشتباهات داوری در سال‌های گذشته مورد بررسی قرار گرفت.شخصا امیدوارم که اشتباهات داوران در فصل جدید به حداقل برسد، چرا که باور دارم شایستگی داوران ما امروز در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

رئیس کمیته داوران خاطرنشان کرد:در اینجا وظیفه خود می‌دانم که بار دیگر به تیم داوری خوب خودمان در رقابت‌های جام کنفدراسیون ها تبریک بگویم. امیدوارم زمانی که این عزیزان در بازی‌های خارج از کشور حضور دارند، جایگزین خوبی برای آنها داشته باشیم. سال آینده و در همین روزها جام جهانی برگزار می‌شود و امیدوارم در کنار درخشش ملی پوشان فوتبال کشورمان، نمایندگان داوری کشورمان هم حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها داشته باشند.

«باید به سمت و سویی برویم که برای داوران انگیزه ایجاد کنیم.» اصفهانیان تصریح کرد: وظیفه فدراسیون فوتبال این است که در کنار این عزیزان باشد و حمایت لازم را در ابعاد مختلف انجام بدهد. داوران هم مثل ملی پوشان برای فدراسیون عزیز و محترم هستند و به طور حتم سعی خواهیم کرد امکانات لازم را برای آنها فراهم کنیم. جا دارد از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر کنم که با همه کمبودهایی که داریم، از داوران حمایت کرده‌اند. امیدوارم با یک حق الزحمه قابل قبول بتوانیم انگیزه داوران عزیز را بالا و بالاتر ببریم.

وی خاطرنشان کرد: برای داوران لیگ‌های پایین تر هم برنامه مشخضی داریم و برای مثال دوره بعدی برای کلاس لیگ یک خواهد بود که شنبه جلسه در این باره داریم. تاکید می‌کنم که در سال‌های اخیر اگر رشدی در داوری داشته‌ایم، حاصل زحمت داوران شایسته‌مان، سیاست گذاری کمیته داوران و تلاش دپارتمان در بحث جوانگرایی بوده است. امیدوارم شاهد ادامه و تداوم این روند باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: ساکت از مدیران قوی، پرافتخار و باتجربه فوتبال کشور محسوب می‌شود. او سال‌ها در روند کارها بوده و با توجه به رزومه‌ای که در فوتبال دارد، می‌تواند منشأ تحولات خیر تازه‌ای باشند. هیئت رئیسه هم حامی قاطع وی است و امیدواریم شاهد روزهای خوبی برای فوتبال کشور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی